Marathon Only

6 likes

Goed bandje … :ok_hand:

1 like

Ooit? Misschien wel, ben even bezig geweest met andere dingen. Ik heb hem al een keer gedragen geloof ik :joy: maar als iemand hem graag wil overnemen mag dat altijd :wink:

Mooi horloge, vooral de diepliggende wijzerplaat is mooi. Had nog nooit van dit merk gehoord, maar dat heb ik dagelijks hoor dat ik merken voorbij zie komen die ik nog niet ken. Dus even opgezocht, is dus een echte duiker dit horloge. Lees wel dat hij aardig aan de prijs is en best wel veel afschrijving heeft. Maar dat doet er niets aan af dat het een mooi, robuust horloge is :ok_hand: :+1:.

2 likes
1 like

Hoe bevalt die nieuwe band bij jou?
Draag je 'm er nog op of … :thinking:

Is ook geen mainstream merk en ook best lastig verkrijgbaar, wél een merk met een mooie historie:

Ik heb er ooit eens een ‘uitgebreide’ NA over geschreven: Klik. Ik vind het een mooi merk en de SAR uitvoeringen zie je niet op elke hoek van de straat. Dat maakt hem best bijzonder.

Valt wel mee hoor.
Niet meer of minder dan een gemiddelde Omega of Seiko. :sunglasses:

Hier de mijnes, die overigens vrijwel zeker het pand gaat verlaten:

Sorry voor de datum.
Ik draag hem bijna niet, heb 'm in ieder geval deze maand nog niet omgehad. :wink:

3 likes

Goed, hoewel ik laatst de MN strap er weer op heb gezet. Daarnaast draag ik de MSAR vaker dan de GSAR de laatste weken.

1 like

Hoi mede Marathonners, weet iemand wat voor batterij er in de Marathon TSAR Quartz moet. Speciaal merk? Mijn secondenwijzer maakt nu stappen van 5/10 sec, dus denk dat de batterij bijna leeg is. Iemand ervaring om het zelf te doen?

Volgens Wilson Watch Works: Replacement Battery #371.
Zelf geen ervaring met wisselen.

1 like

Ik laat het liever over aan een goede horlogemaker !
Deze controleert de pakking en test hem tegen een gering bedrag op water dichtheid.
Maar ja, ieder het zijne…

2 likes

Onderweg naar spitsbergen, en ja dan is de msar arctic natuurlijk wel het juiste horloge

6 likes

4 likes

78°N

6 likes

We krijgen toch ook wel een action shot op een sneeuwscooter? :+1:

Als het weer mee zit op zondag

1 like

:thinking: een ATSAR? Arctic TSAR?

In de VK steken ze wat extra effort in marketing.
Weet niet of ik blij wordt van slogan:
MARATHON, The luxury tool watch.

In die zin snap ik wel de bescheiden sponsering van zeilrace en autocoureur… Wielrennen dan weer een stuk minder.

Het “Be equipped for anything. Anywhere.” Vind ik dan weer wel leuk.

1 like

3 likes

6 likes

Uit het blauw gevist?