Marathon Only

Zegt het lid van de Black Dial Boomer Club… :rofl:

1 like

… rulez! :sunglasses:

4 likes

Mooi alvast de rekening van DHL voor invoerrechten en BTW. ETA van pakket is 10 december.

2 likes

Pomtiepomtiepom…

NA volgt nog…

7 likes

Staat goed :ok_hand: en altijd safe met rubber :smiley:

1 like

:joy:
Dat dus! zonder gekheid, bij deze TSAR hoort gewoon de rubberen band. Zo worden ze ‘issued’ en het staat 'm prima. Draagt ook fijn.

Ik had afgelopen weekend bijna toch een stalen band voor erbij besteld. Vervolgens las ik mijn eigen commentaar van twee jaar geleden over de stalen band …

… en heb de winkelwagen snel weer geleegd. Zonde van mijn geld er weer een te kopen die ik dan weer een uurtje draag en daarna weken mee moet leuren in de verkoophoek. Niet gedaan dus.

Sow! Die heb je snel in huis. Ziet er fris uit, geniet ervan. :ok_hand:

1 like

Gewoon even, ‘uit het vuistje’ … :wink:

3 likes

Onderwater…:eyes::blush:

4 likes

Jaja, zijn natuurlijke habitat… :bathtub:

1 like

Die zou ik nog wel eens live willen bewonderen!

Looking at you…

2 likes

Zeker wel!
Ken je inmiddels ouwe. Succes met de verkoop … :sunglasses:

1 like

Wist jij dat ie op maandag de 7e erop zou staan :stuck_out_tongue: ? Thanks, gaat wel lukken :ok_hand:

2 likes

Ja mooie prijs ook. De stalen band is los al ongeveer €200.

1 like

Voor uitpakplaatjes en een kletsverhaal…

#tritiumtuesday

7 likes

Gave foto Stephan!
Ik doe even mee, want #blackdialsmatter op #tritiumtuesday:joy:

PS @Stephannl, is het de witbalans van jouw foto of zijn de kleuren bij de Artic wat frisser (feller blauw, geel)? Vind het wel passend bij de lichte plaat.

2 likes

Hier zat een instagram filtertje overheen.
Hoewel… Hierbij een zonder filter. Met nachtzicht stand op telefoon genomen.

Familie snapshot

Wel een kernreactor hoor die kleine… De red maple leaf SAR is het oudst (11/12 jaar dus die zit op half life bijna). De navigator is iets feller. Weet ik de leeftijd niet van.

5 likes

Mooi trio!

Zit er ook stiekem naar te kijken, wel ook naar de oude… vind de staalkleurige knop bij de nieuwe een ‘misser’. Hadden ze die ook zwart gemaakt had ik hem al besteld.

1 like