Gave foto Stephan!
Ik doe even mee, want #blackdialsmatter op #tritiumtuesday …
PS @Stephannl, is het de witbalans van jouw foto of zijn de kleuren bij de Artic wat frisser (feller blauw, geel)? Vind het wel passend bij de lichte plaat.
Gave foto Stephan!
Ik doe even mee, want #blackdialsmatter op #tritiumtuesday …
PS @Stephannl, is het de witbalans van jouw foto of zijn de kleuren bij de Artic wat frisser (feller blauw, geel)? Vind het wel passend bij de lichte plaat.
Hier zat een instagram filtertje overheen.
Hoewel… Hierbij een zonder filter. Met nachtzicht stand op telefoon genomen.
Familie snapshot
Wel een kernreactor hoor die kleine… De red maple leaf SAR is het oudst (11/12 jaar dus die zit op half life bijna). De navigator is iets feller. Weet ik de leeftijd niet van.
Mooi trio!
Zit er ook stiekem naar te kijken, wel ook naar de oude… vind de staalkleurige knop bij de nieuwe een ‘misser’. Hadden ze die ook zwart gemaakt had ik hem al besteld.
Vind die nieuwe straps wel fijn en soepel. Het zelf gaatje doorprikken is in eerste instantie vreemd, maar het oogt wel strak.
Mijn TSAR is een maandje jong. Niks gaatjes doorprikken, die zaten er al in. Zal wel een dingetje zijn bij de Arctic dan ofzo. Ik zie ook dat jouw bandje geen schuine kantjes meer heeft. Stinkt die nieuwe nog steeds zo erg?
Anekdote
Voor wat betreft het rubber. Klopt dat alleen de 18mm strap doorprik gaten heeft, de 20 en 22 mm niet.
Lekker!
En? Is het wat je ervan verwacht had …
gefeliciteerd met de aanwinst.
Is die verzonden vanuit de fabriek in Zwitserland, of vanuit de VS?
Zit daar wel een mooie doos en kussentje bij? Die Artic was weer hardcore kartonnen doosje.
Uit Zwitserland met een mooi doosje/kussentje handgeschreven brief erbij en wat losse Marathon folders en goodies
Heel eerlijk moet ik nog even wennen. Ben positief verrast door het formaat. Dacht dat hij groter zou zijn.
Da’s is ook tof.
“Dear Tactical & Search member, mr. Bakerwet, … Best regards, Mitchell Wein”
Leuk altijd, die extra aandacht van een merk/leverancier/webwinkel. Vind ik. Goodies zijn hier ook altijd welkom. Ik heb de muts zelf los besteld, ik had zelf geen ‘black friday’ wensen. Vind hem wel grappig en hoop op nog een beetje winter dit jaar.
Je hebt hem op de gok gekocht toch? Went snel! Ik vind het zelf een superleuk horloge en het is geen “je ziet hem op elke hoek van de straat” ding. Dat vind ik wel leuk in combinatie met het verhaal van government issued enzo. Bijzonder.
Vond hem zelf in den beginne klein ogen, door de diepe wijzerplaat denk ik. Had van mij dus niet kleiner gehoeven. Vind zelf de 36mm uitvoering te klein.
Veel draagplezier!
Tip voor een extra bandje: Erika’s Vintage MN™ bandje.
Op de pols …
Staat ook een leuke review van onze TSAR op Youtube, met deze Erika’s eraan. De reviewer krijgt 'm alleen niet vast. Grappig!
Leuke tip . Met de 20mm ook universeel te dragen op andere horloges uit de collectie. Nu nog even een passende kleur uitzoeken. Keuze is reuze…
Iemand ervaring met de Vintage? Of is de kwaliteit vd original “beter”?
Nou ik dus.
Ik vind de Vintage wat minder stug, maar ik heb ook de ‘normale’ original meermaals in meerder kleuren gehad. Ook prima. Ben fan!
Er is een heel topic over Erika’s MN bandjes: Hier … én hier voor de tweede generatie.
Wat je vooral over de echte Erika’s MN bandjes leest is dat men ze te duur vind. Op enig moment zijn de prijzen nl. behoorlijk opgeschroefd. En dus was het tijd om de Erika’s te vergelijken met een aantal goedkopere ‘klonen’, daar heeft @Zulu een mooi topic over geschreven: Hier. Trek je eigen conclusies.
Veel leesplezier!
50% prijstijging ivm nieuwe webbing was voor velen inderdaad iets teveel van het goede.
Watchsteward straps zijn wellicht een goedkope optie om mee te beginnen. De webbing is goed, zelf vind ik de haak iets te kort in vergelijking met Erika’s.