Die zou ik nog wel eens live willen bewonderen!
Zeker wel!
Ken je inmiddels ouwe. Succes met de verkoop …
Wist jij dat ie op maandag de 7e erop zou staan ? Thanks, gaat wel lukken
Ja mooie prijs ook. De stalen band is los al ongeveer €200.
Voor uitpakplaatjes en een kletsverhaal…
Gave foto Stephan!
Ik doe even mee, want #blackdialsmatter op #tritiumtuesday …
PS @Stephannl, is het de witbalans van jouw foto of zijn de kleuren bij de Artic wat frisser (feller blauw, geel)? Vind het wel passend bij de lichte plaat.
Hier zat een instagram filtertje overheen.
Hoewel… Hierbij een zonder filter. Met nachtzicht stand op telefoon genomen.
Familie snapshot
Wel een kernreactor hoor die kleine… De red maple leaf SAR is het oudst (11/12 jaar dus die zit op half life bijna). De navigator is iets feller. Weet ik de leeftijd niet van.
Mooi trio!
Zit er ook stiekem naar te kijken, wel ook naar de oude… vind de staalkleurige knop bij de nieuwe een ‘misser’. Hadden ze die ook zwart gemaakt had ik hem al besteld.
Vind die nieuwe straps wel fijn en soepel. Het zelf gaatje doorprikken is in eerste instantie vreemd, maar het oogt wel strak.
Mijn TSAR is een maandje jong. Niks gaatjes doorprikken, die zaten er al in. Zal wel een dingetje zijn bij de Arctic dan ofzo. Ik zie ook dat jouw bandje geen schuine kantjes meer heeft. Stinkt die nieuwe nog steeds zo erg?
Anekdote
Voor wat betreft het rubber. Klopt dat alleen de 18mm strap doorprik gaten heeft, de 20 en 22 mm niet.
Lekker!
En? Is het wat je ervan verwacht had …
gefeliciteerd met de aanwinst.
Is die verzonden vanuit de fabriek in Zwitserland, of vanuit de VS?
Zit daar wel een mooie doos en kussentje bij? Die Artic was weer hardcore kartonnen doosje.
Uit Zwitserland met een mooi doosje/kussentje handgeschreven brief erbij en wat losse Marathon folders en goodies
Heel eerlijk moet ik nog even wennen. Ben positief verrast door het formaat. Dacht dat hij groter zou zijn.