Leuk trouwens zo’n handgeschreven bedankje erbij, maakt het net even wat persoonlijker. Geniet ervan, het is een fantastisch horloge. Ik draag mijn TSAR telkens weer met erg veel plezier.
Ooit? Misschien wel, ben even bezig geweest met andere dingen. Ik heb hem al een keer gedragen geloof ik maar als iemand hem graag wil overnemen mag dat altijd
Mooi horloge, vooral de diepliggende wijzerplaat is mooi. Had nog nooit van dit merk gehoord, maar dat heb ik dagelijks hoor dat ik merken voorbij zie komen die ik nog niet ken. Dus even opgezocht, is dus een echte duiker dit horloge. Lees wel dat hij aardig aan de prijs is en best wel veel afschrijving heeft. Maar dat doet er niets aan af dat het een mooi, robuust horloge is .
Hoe bevalt die nieuwe band bij jou?
Draag je 'm er nog op of …
Is ook geen mainstream merk en ook best lastig verkrijgbaar, wél een merk met een mooie historie:
Ik heb er ooit eens een ‘uitgebreide’ NA over geschreven: Klik. Ik vind het een mooi merk en de SAR uitvoeringen zie je niet op elke hoek van de straat. Dat maakt hem best bijzonder.
Valt wel mee hoor.
Niet meer of minder dan een gemiddelde Omega of Seiko.
Hier de mijnes, die overigens vrijwel zeker het pand gaat verlaten:
Hoi mede Marathonners, weet iemand wat voor batterij er in de Marathon TSAR Quartz moet. Speciaal merk? Mijn secondenwijzer maakt nu stappen van 5/10 sec, dus denk dat de batterij bijna leeg is. Iemand ervaring om het zelf te doen?
Ik laat het liever over aan een goede horlogemaker !
Deze controleert de pakking en test hem tegen een gering bedrag op water dichtheid.
Maar ja, ieder het zijne…