Marktplaats waarschuwingen topic (beheersmaatregel)

wijzers, wijzerplaat, bezel en bij de vorige add stond nog een foto van het uurwerk. Ga er maar rustig van uit dat het grootste deel van alle 7006-8030 die worden aangeboden tegenwoordig neppers zijn.

3 likes

Waarom hou je daar nu niet mee op, of geef in elk geval je naw gegevens wanneer gevraagd.

2 likes

Wat doe ik dan verkeerd? Ik beschuldig niemand van oplichterij oid ik plaats alleen een link van een fake horloge.

2 likes

Lees de openingspost van Jur. Het forum heeft hier last van.

2 likes

Heb jij de post zelf wel gelezen?

Ja.

Dan begrijp ik je vorige opmerking niet.

Ik vind dat Daniel mensen hier mag waarschuwen voor neppe Seiko’s, hij is de authoriteit op dit gebied, dus het kan geen smaad dan wel laster zijn. Dat haalt never nooit de rechtbank. Ze mogen komen met hun dreigbrieven, maar als je neppe zooi verkoopt, dan weet je gewoon dat je fout bent. Ik zou met alle plezier voor Daniel instaan als de betreffende verkoper gaat dagvaarden, laat maar komen. Ik vertrouw hem 100% op dit gebied.

7 likes

Ik beschuldig ook verder niemand van iets en maak niemand uit voor oplichter, geen sprake van smaad of laster oid. De uitgebreide disccusie in het vorige topic was de reden dat het gesloten werd. Niet dat ik een linkje dropte van een dubieuze add.

1 like

Dit dus.

4 likes

Dat heeft hier niets mee te maken. Dat zijn namelijk strafbare feiten en een advocaat of rechtsbijstandverzekeraar heeft daar niets over te zeggen. Het gaat om de brieven die het forum van de benadeelden, dan wel hun belangenbehartigers krijgt, en waar het forum gewoon geen zin in heeft.

Over 4 maanden weer present🤣

5 likes

Linkjes droppen mag dus wel maar daar over gaan discussieren is niet handig omdat het uit de hand loopt en je mag de verkoper niet uitmaken voor oplichter etc. Dat is mijn interpetatie. Waar is dit topic anders nog voor?

Okay bedankt voor de uitleg, mijn juridische kennis is vrij beperkt, dus ik leer er graag over.

Alle topics hierover zijn verwijderd. Het topic zal dus niet meer bestaan, behalve de mededeling van @jur. Hij had het meteen moeten sluiten.

Dan had hij dat wel gedaan, en al helemaal niet na het topic dicht gevlagd was weer geopend.

1 like

Dit.
Wel jammer, jouw expertise is waardevol.

3 likes

Dan snap ik niet wat het verdere nut is van dit topic nog? Je mag wel waarschuwen maar mag niets posten. Of moet het heel cryptisch omschreven worden? En mag ik nog wel een algemene waarschuwing maken dat het grootste deel van de 7006-8030s op MP (en ebay) nep zijn?

1 like

ik zie tijdens het reageren dat er flink gemod wordt.
Dus, mochten oude bekenden terug komen, zien we het wel.
We praten hier over het verleden.

Weet je, begin er een mooi topic over.:blush::tumbler_glass:
In het algemeen mag het natuurlijk altijd.