Ik vind de navitimer erg mooi en in jouw pricerange vooral deze
In dat kader vind ik deze premier ook erg mooi met de rechthoekige pushers. Geen B01 uurwerk erin maar ik vind de dial layout bij deze veel mooier.
En is binnen jouw budget
Ik vind de navitimer erg mooi en in jouw pricerange vooral deze
In dat kader vind ik deze premier ook erg mooi met de rechthoekige pushers. Geen B01 uurwerk erin maar ik vind de dial layout bij deze veel mooier.
En is binnen jouw budget
En welk model is dit nu precies ? Ik ben niet zo op de hoogte van het Hamilton-aanbod .
De Intermatic chrono
Let op je hebt de handopwinder ( die ik persoonlijk mooier vind) en de automaat
Intramatic*
Referentie: H38416711 (40 mm. en automaat).
Met een budget van ± €5K is de Bell & Ross chrono ook een optie.
Saffierglas voor en achter met een mooie ‘boog’ er in.
Bell & Ross BR V2-94 Black Steel
Ik moet wel zeggen dat de ETA 2894-2 me een beetje afschrikt, met name vanwege de verhalen over slechte repareerbaarheid.
Ik vrees dat je ze allemaal moet gaan passen. Pas dan weet je welke je wilt. Ik zou beginnen met je jeugdliefde, de Breitling.
Ja, misschien dat ik dit weekend maar eens wat moet gaan passen.
Ik merk wel dat ik eigenlijk alleen maar naar Navitimers zit te loeren momenteel. Dus ik zal geduld en zelfbeheersing moeten betrachten.
Ik persoonlijk zou voor de Breitling gaan, zwarte dial of niet…
Niet kiezen of een compromis sluiten ga voor je gevoel! De A23322 doen, als het niet bevalt (wat ik me niet voor kan stellen) dan verkoop je hem toch. Ik zou qua budget een mooie gebruikte zoeken deze zijn er genoeg. Succes
Een chronograaf met centrale minutenwijzer. Het is gek, maar sinds mijn laatste aankoop (Fortis OCC met Lemania 5100) wil ik niet anders!
Vooral de Stratoliner vind ik heel tof. Door het NA-topic van @Subonno heb ik die ook aan de longlist toegevoegd. Meestal ben ik niet zo dol op 6-9-12 subdials, maar hier is het echt mooi in balans!