Wist je dat die coureur een paar jaar geleden een zaak wilde aanspannen tegen de Hamilton Watch Company wegens zogenaamd inbreuk op zijn naamrechten?
Wat best wel hilarisch is.
Een woord wat sinds Trump wel erg veel gebruikt wordt maar ik neig ernaar het te gebruiken: narcistisch
Yep, het spijt me te moeten zeggen het is een persoon eaR aan ik vanaf dag 1 een antipathie tegen heb.
Zojuist even binnen gestapt bij Van Willegen in Den Haag. Supervriendelijk en deskundig geholpen, echt een aanrader.
Ik heb een aantal verschillende modellen gepast. De Premier 01 is fantastisch, maar doet bij mij toch niet hetzelfde als de Speedy en de Navitimer wel doen. De Navitimers waren er natuurlijk alleen in courante modellen, waarbij de 46 mm nog verrassend OK was en de 43 eerder dan 41 mm de sweetspot leek te zijn.
Die laatste navitimer op staal vind ik bijzonder mooi.
De kleuren van de foto’s zijn misschien niet helemaal top, maar die laatste is roségoud ik mocht die even om vanwege de 41 mm diameter te zien die de A23322 ook heeft.
Ik twijfel nu wel weer wat over de diameter. Misschien is 41 mm toch een tikje aan de kleine kant voor dit horloge op mijn pols?
Dat was een middag welbesteed. Hele mooie horloges! Leuke verrassing is de Tag Heuer en de Longines.
Jouw voorkeur ligt toch duidelijk bij de Navitimer met de Speedy op een stevige tweede plaats. Nu nog de juiste Navitimer vinden, happy hunting!
41 en/of 43mm lijkt niet veel verschil te maken zo op de foto’s. Staat beiden erg goed naar mijn bescheiden mening.
Misschien is draagcomfort en dikte dan nu meer iets om op te focussen, vooral bij dagelijks dan wel regelmatig gebruik.
Daar heb je gelijk in. Ik denk ook dat ik een lichte voorkeur voor een Valjoux heb t.o.v. de B01, want ik heb een hekel aan vendor lock-in.
En de wobbel gevoeld? De Longines zal wel een 7750 aan boord hebben.
Tjonge, wat dom. Daar heb ik dus totaal niet op gelet.
Als je het niet weet qua maat, kijk dan vooral goed ook hoe je het in de spiegel vind staan.
, als je dat nog niet gedaan had
Oogt altijd aanzienlijk kleiner
Verschiet ik steeds van in de spiegel.
Ik vind dat in de spiegel het groter lijkt !!
De 43 kan je zo te zien prima hebben inderdaad. Ik vind de witte plaat van de laatste Navitimer wel erg smakelijk ook…
De kleur blauw van de Longines valt in real life wat tegen op de foto trouwens.
De prijs…
Onderbouw het eens wat beter svp.