Meer Seiko 2022 modellen!

Volledig met je eens Ton. :-1:
Daar ga je van scheel kijken.

1 like

Waarom kan seiko niet gewoon eens stoppen met die zogenaamde limited editions en gewoon eens een goede blik in hun historie werpen om wat moois neer te zetten. Ik zie zoveel potentieel steeds vanuit vintage waar ze niks mee doen.

de kast van deze vanac leent zich uitstekend voor een reissue vind ik.

14 likes

Heel erg gaaf! Zal volgende week eens kijken in de Seiko Boutique in Bangkok.

1 like

Vooral de aansluiting van de endlinks op de kast
 kwaliteit spat er van af​:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Ben het met je eens. Hoewel Seiko dit al wel doet met bijvoorbeeld de 5KX en de moderne versies van de Turtle en Willard en daar natuurlijk bijzonder succesvol mee is. Inderdaad, er zijn nog héél veel mooie modellen uit het verleden die ik graag terug zou zien en waarmee Seiko ongetwijfeld hoge ogen zou kunnen gooien!

1 like

Pas uit in januari 2023, he :wink:

Prachtig. En helemaal mee eens; een reissue hiervan zou het met makkelijk een PRX moeten kunnen opnemen.

Ze hebben zo veel potentie in de back catalog zitten. Wel jammer wanneer ze er zo slordig mee omgaan zoals met die Laurel tribute.

2 likes

Dan blijf ik wat langer :blush:

Yep. Gisteren een toevalstreffer en mijn laatste NA bij mijn lokale juwelier, deels als presentje, maar zeker het grootste deel omdat het echt een ab-so-lute stunner is.

Bij de andere varianten had ik toch telkens iets wat het nét net was. De Panda vond ik bijvoorbeeld echt té wit, de hele zwarte een wat slap aftreksel van de Moonwatch, en zo waren er nog wat aanmerkingen op de ander modellen, maar deze is echt om te kwijlen. :ok_hand: :+1:

Tuurlijk is het niet mijn stijl (:roll_eyes:)
Maar
 het formaat, de lume (jawel op alle indexen!), toch de kleurstelling, alles klopt gewoon aan dit model. Ben hem live op HF nog niet tegengekomen en ik begreep dat dit model een jaar geproduceerd gaat worden. Dus niet Limited, maar wel “beperkt”.

16 likes

Gefeliciteerd! Zo op de valreep nog even. :+1:

1 like

Van harte. Ik vind ‘m cool!

1 like

Deze had ik ook nog niet gezien. Mooi hoor! En gefeliciteerd.

1 like

Ziet er mooi uit hoor! Veel draagplezier gewenst!

1 like

Stil hier in 2023 
 :blush:

schitterend horloge!

Met name omdat ik zou verwachten dat de horloges voortaan in 2023 uit zullen komen. :rofl:

2 likes

Ik vond het topic niet meteen
 my bad :pensive:

1 like

@Fate_Amenable_To_Change, misschien ff de titel aanpassen :slightly_smiling_face:
Seiko SLA068
Thailand only
500 stuks

3 likes

Nee, er is een Seiko 2023 topic.

1 like

Ow, nog niet gezien :grinning_face_with_smiling_eyes: