Meer Seiko 2022 modellen!

Nog steeds lelijk :stuck_out_tongue:

1 like

Dat niet maar je moet wel net lekker uitkomen qua maat

1 like

Eensch. Op een band met halve schakels zou ik het liefst een vouwsluiting zien met niet al te erg verbogen scharnier en één gat voor snelverzet. Dan wordt de gesp niet zo groot, en heb je een zomer- en winter-stand. :slight_smile:

2 likes

Dat doen ze dan weer goed.

1 like

zomer - staal
winter - leer

Ook weer geregeld.

1 like

Ik zag net deze 2 nieuwe GS modellen op instagram. Spring Drive 5 Days en HB 80 Hours.

Gelukkig doen deze nog niet mee met een afgekapt stuk van de uren wijzer.

Die spring drive vind ik erg geslaagd, ook een mooie donkere datum aanduiding.

9 likes

Ik vind ze mooi. Erg rustgevend. Er komt een tijd aan dat alle Spring Drives net zo clean worden als de quartz nu is.

1 like

mijn top 3 zover:
SLGA013
SDKS005
SBGA437

en dit vind ik de grootste flop tot nu toe

wat eern clusterf*uck
en die wijzerplaat, ik snap wel wat het moet evoceren maar het doet me toch eerder denken aan

7 likes

Pr indicator op de achterzijde en je bent er. Iets wat ze met de 9RA2 doen

1 like

Was hij maar zo rustig dat je er een rijstwafel in kon zien. Maar er staan een miljard metertjes, wijzertjes, lettertjes en venstertjes. Pfffffff. Maar wat ik ook niet cool vind:

De Pushers.

SBGA465
SPB249J1
SLGH009

Band met deze ‘sportieve’ stiksels passen m.i. niet bij de uitstraling van het ‘klassieke’ horloge…

1 like

Eens. Ik zou 'm op bracelet kopen en dan op een zelf gekocht leertje dragen. Mezelf kennende een Radstock. :slight_smile:

Verdomme. Bijna wat ik wil hebben.
Alleen een strakke zwarte dial …

2 likes

De layout van die dial doet pijn aan mijn classicistische ogen. Ze hebben daar bij GS toch een mannetje voor mag ik hopen?

Die pushers zijn ook gewoon belachelijk groot. Alsof je de hele dag als zo’n punker rond loopt met zo’n spike band om je arm. Dat kan toch niet lekker zitten.

3 likes

Heel erg mooi, maar €50000 ligt ver buiten mijn budget :joy: Maar wat een prachtig horloge……

8 likes

Deze vind ik dan wel weer iets hebben :ok_hand:t2:

5 likes

Meestal is saai goed.
De kunst van het simpel houden is heel moeilijk.

PS hier kun je ze zelf laten maken

en deze dan

10 likes