Ook dat niet. De doos is op. Ik heb er 22, en wat er verder ook gebeuren gaat, het zal eerst 1 er uit en dan 1 er in moeten zijn. Boven dit aantal horloges is het niet leuk meer. Sterker nog, ik heb het idee dat ik goed terug zou kunnen naar 20 stuks.
Oeps, dan heb ik nog aardig wat te lozen voordat ik aan de 20 kom. Net weer 2 horloges gekocht auw
Er staat me iets bij dat er vandaag nieuwe releases komen van Seiko. Bij iemand meer bekend?
Zou die groene Willard nou niet mooier zijn met een zwarte bezel Die groene dial is gaaf maar doe bezel … Dunno…
Net even zitten zoeken en niks nieuws onder de zon,
ik dacht dat het eind maart weer een worp zou volgen
Ik ben geen modderaar. Maar als er iets moet gebeuren dan liever de zwarte dial met groene bezel.
Zoveel Rolex Kermit/Starbucks liefde.
Groene bezel vind ik juist prachtig in de zon schitterend zowieso geslaagd model
Tja. Groene bezel op zwarte plaat is beter dan zwarte bezel op groene plaat.
Maar zelfs al zou ik een SPB153 zo modden, dan moet je me toch nog eens uitleggen hoe dit er ooit als een Kermit uit gaat zien:
Je kunt van alles zeggen, maar dat dat ooit als Rolex hommage kan eindigen? Neuh. Daarom heb ik er ook één.
vind hem wel netjes zo. Komt zo gefotografeerd beter tot zijn recht dan op de officiële prent (vind ik, maar ja…)
oei, moeilijk. Ja, valt ook wel weer wat voor te zeggen. Maakt Seiko het wel lastig voor zichzelf. Of: voor ieder wat wils?
Ik vind alle horloges die je hier laat zien lelijk. Van alles wat er tussen zit zijn die Solar chronograaf en de moderne Rollie met fat lugs en keramische bezel wel de ergste. Pffff.
Dat ik een zwarte plaat met groene bezel marginaal mooier vind dan een groene plaat met zwarte bezel neemt niet weg dat die Uemura die ik heb mooier is dan alles hierboven.
Fair enough , die chrono is indd matig. De MM300 te dik. De MM200 vind ik wél erg fraai. De Rolexen zijn puur ter voorbeeld
Zwart + geel = win. Wat is het modelnummer? Ben wel benieuwd naar de diameter.
SPB297J1 is wel ok. Ze hebben die lume op de 3 nog niet uitgevogeld. Als ze nu eens de 3/6/12u markering ook over de minute track heen zouden tekenen … dan is het iig in balans.
Hé dus toch nieuwe modellen.
Holy smokes, Batman, die wijzerplaten worden wel steeds mooier. Ik vind dat trio erg geslaagd. Met uitzondering van die vokking lume pip op 3. Mafkezen.
SRQ041
Moeten ze mee kappen. Is nog nooit nodig geweest. Gewoon het woord “Diver’s” laten vallen, de ISO spec de vinger geven en hopsakee.