Ja man,
Ik weet niet of ik zo ver ga dat ik een BiC band wil, maar kan me er verder wel in vinden. De Oris Momotaro is tenslotte ook erg tof.
Ja man,
Ik weet niet of ik zo ver ga dat ik een BiC band wil, maar kan me er verder wel in vinden. De Oris Momotaro is tenslotte ook erg tof.
Heb ze in het echt al gezien en zien er goed uit zo!
Nice! Maar, dat is toch een Black Series? Dacht dat die nog niet zo lang beschikbaar waren…
Klopt, ik heb hem vanaf half maart geloof ik, toen kwamen ze net uit.
Hoe is die Samurai-broekriem-NATO?
Ik heb snel dit topic nog eens overlopen en gezocht -excuus als deze hier toch al eerder gepost is- en voeg de Grand Seiko SBGY008 toe, een naar mijn mening tikje te opzichtige LE.
Deze maakt deel uit van de Grand Seiko Elegance Collection, heeft een rose-gold kast, 38.5mm diameter, 10.2mm dikte, 43.7mm ilengte, domed sapphire crystal,
manual-winding Spring Drive caliber 9R31
53 diamantjes, en de dial met Shizuri-Yuki effect, dit evoceert de sneeuw die van de takken van de bomen in Shinsu druppelt.
Je moet er van houden…
Ik vind het stiekem wel wat hebben. Kan er weinig aan doen maar vind diamanten toch schitterend (harharhar).
Vind het zo langs de flank van de kast nog een beetje subtiel, ipv op de voorzijde of in de dial zelf.
Comfortabel, goede stevige kwaliteit! Wel lang, voor mij geen punt, heb 19 cm pols. Zit ook een rubber band bij…
Geweldig. De beste manier om een horloge van stenen te voorzien. Dit vind ik al vier jaar cool, sinds ze dat voor het eerst op een soort Grand Cocktail in rosegoud deden
Deels eens, hangt af van het horloge. Op een daydate past het perfect als indexen.
Ze zouden bij hun duikers de lume op dezelfde plaats moeten zetten bij de 3-uurs positie.
Of gewoon zoals het altijd was: Datum op 3, geen gelul met lume pips op die plaats.
Snel even omhoog gescrold en vermoed dat we deze nog niet hebben gehad
een samen werking tussen Seiko en Modellista, deze laatste maakt accesoires voor Toyota en Lexus
respectievelijk SBPY171, SBPY173 en SBT331 (deze kan me wel bekoren)
Aparte horloges, vooral de wijzers.
Meer foto’s hier
https://www.instagram.com/p/Cc36N9SqkhOugwcleSuvTwvm1cn_1ltsdHnm_40/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Lekker clean. Wel gaaf. Limited lijkt het?
Even in de gaten houden.