Meer Seiko 2022 modellen!

Duimpje hard omlaag voor het gebruiken van vijf(!) verschillende fonts* voor de diverse cijfers op de dial. En dan ga ik ervan uit dat de kleine rond de zes niet weer anders zijn.

Die dial is sowieso aan alle kanten uit balans natuurlijk.

* ik denk zelfs dat het vijf verschillende typfaces zijn.

7 likes

Ik heb een Kawasaki, maar zowel die Ninja als dat horloge zijn afgrijselijk. De motor omdat ik totaal niet van buikschuivers houd, maar dat horloge slaat als een lul op een weduwnaar. De tekening van de motor op de wijzerplaat is kitscherig, de secondewijzer… Tja. Ook de faux toerenteller op de rehaut is belachelijk, de hoeveelheid fonts is niet cool en tot slot vind ik die rooie blob op die minuutwijzer echt heel erg lelijk.

Kortom: Wat zaten ze in godsnaam te roken toen ze deze monstrositeit bedachten en waarom doet Kawasaki er eigenlijk aan mee? Brrrrr.

Maar goed:

SZEL009, 630 Euro’s in Hong Kong. Man man man man. In geen 630 jaar.

3 likes

Ik zag deze eergisteren toevallig ook en heb 'm meteen in bestelling laten zetten. Verwachting is binnen 1 a 2 weken in huis.:ok_hand:

15 likes

Tof ding. Dat vind ik veel beter dan de Kawa duukert. Ik zie de NA graag tegemoet. :slight_smile:

1 like

Wauw dit lijkt wel een mod. Wat een extreem lelijk ding.

Ding lijkt ook gewoon 10 jaar oud. Afgrijselijk.

Samurai :ok_hand:

2 likes

Hai! :jp:

1 like

rake analyse, prachtig verwoord
het enige wat klopt is dat Seiko 998 exemplaren van deze miskleun gemaakt heeft

1 like

Plattegrond Ginza anyone? Kudos voor @theinvisibleman.

8 likes

Erg lelijk. Zo’n 62Gs kast hoort een mooiere wijzerplaat in.

Dit is een kleur voor een sportiever horloge

Ik vind 'm tof, en ik vermoed dat deze in het echie spannend gaat zijn. Zowel qua kleur als qua model vind ik dit dikke mik, en de renders zijn nooit een fatsoenlijke indicatie. Of ik hem zou kopen is een tweede, ik twijfel over het blauw van de secondewijzer en het turquoise van de plaat. Maar leuk dat ze dit soort dingen doen.

Dat ze is een 62gs kast met een zwarte plaat… spring drive doen zonder power indicator :drooling_face:

Zo saai. Soit, die power reserve geloof ik wel, die kan op de achterkant. Maar mijn zwarte GS quartz is ook een bruine sunburst. :+1:

:nauseated_face:

Sunburst mag van mij

1 like

Hier dan. Grappig genoeg van het Rolex forum.

https://www.rolexforums.com/showthread.php?p=12162595

Eerlijk gezegd… Geef mij de roze shunbun maar, nu ik er zo naar zit te kijken. Dat vind ik een fijner relief. Maar lelijk vind ik het niet.

2 likes

Ik vind t design schizofreen denk ik. Mooie classy kast en dan zo’n party dial.

Maar goed. Ik ben captain boring horloges.

1 like

lekker bezig jij!

2 likes

Midlife crisis

2 likes

ik twijfel nog. vind hem wel aan de grote kant met zn 43.8 en heb nooit een samurai omgehad qua vergelijken

2 likes

Mocht je eens in de buurt zijn van Den Haag…:+1:

2 likes