Meer Seiko 2022 modellen!

Kijk de lezing, of zoek hier naar de 9SA5 . :+1::yum::kissing_heart:

Voor een Seiko? Daar moet je wel een heel grote liefhebber voor zijn.

1 like

Voor dat geld koop ik liever een horloge waar een behoorlijke band op zit. De banden van GS zijn meestal op het niveautje normale Seiko.

Nee. Deze GS banden zijn veel beter. Comfortabel, overigens. Met een fijne kleine sluiting.

1 like

Wow eindelijk een vette Astron. Hier ga ik mij verder in verdiepen.

1 like

Nope, ook in het verleden waren de stalen banden echt heel comfortabel… Op staal echt een van de meest comfortabele die ik heb (en dat zijn er nogal wat :innocent:)

6 likes

Misschien heb ik pech gehad met de modellen die ik gehad heb dan…

Voor de Japanse markt…

2 likes

Nog meer JDM spul…

3 likes

Kolere zeg!
Waar kan ik ze bestellen? Vooral dat gekleurde ringetje op de kroon vind ik on-weer-staan-baar :joy:

Het zal wel een cultuur-dingetje zijn.

1 like

Ze mogen het houden, daar :grimacing:

2 likes

Ooit deed Seiko dat toch echt goed.

Nondeju, dat was een klassiekertje.

Maar goed, deze nieuwe reut is niet je dat.

4 likes

ik dacht dat ook al, je hebt daar vast veel sub culturen waarbij dit hot is, over het algemeen weten ze bij seiko wel wat ze moeten maken

14 likes

Die bovenste! :kissing_heart:

Zal wel een Proenski onvriendelijk prijskaartje aan hangen :nerd_face:

Mooie wijzerplaat en kast, die GS! Die onderste is een Sumo, zo te zien. Gehad, ooit. Mooi horloge, maar groot!:grimacing:

Benieuwd hoe deze blauwe plaat van GS uitpakt. Een render waar de wijzerplaat mooi blauw kleurt wil in het echt wel eens tegen het zwarte aan zijn. Bummer.

De vandaag aangekondige nieuwe sumo. Ik weet niet of ik het wat vind, de bezel is mij wat grof. Het prijskaartje is ook niet meer heel erg Sumo met 1250 eu.

10 likes

Wel heel geslaagd. Maar blijft helaas erg groot, voor mijn bescheiden pols…:grimacing::sweat_smile:

Het datumvenster ziet eruit alsof ze die vergeten waren en net voor de release er nog even tussen gepropt hebben. Het is ook zo’n standaard zwart op wit datum. Voor mij verpest dat het hele horloge.