Dat spreekt voor zich. Het plan voor dit jaar was Montenegro en Bosnië, maar er kwam een medisch dingetje met schoonmoeder tussendoor waardoor het bij Servië bleef met aansluitend bijna een week Slovenië.
Dit is wel weer een erg gave GS.
Deze heeft alles wat ik wil.
Een 44GS kast
De mooie niet afgekapte wijzers.
Mt Iwate (melting snow) wijzerplaat
High Beat 36000 uurwerk
80 uur power reserve
Geen (gouden) leeuw print op caseback
Tsja die prijs, het is dit prachtige horloge zeker waard. Maar voor een arme sterveling als ik gewoon te duur
De naam van dit prachtige horloge
SLGH013
40mm × 47.2mm × 11.7mm
80uur power reserve High Beat 36000
Speciale Ever Brilliant staal voor kast en band
Beschikbaar in oktober
Prijs €9300
Volgens mij krijg ik dan een uitnodiging voor iets van GS.
Ze hadden hem wel even kunnen schoonmaken voor de foto
Jawel, Seiko.nl op de factuur staat Seiko Europe overigens. Kennelijk net op tijd besteld, kort erna stond hij op uitverkocht…
Nice!
Mooi! Bandje wat flets.
Alpinist met waterschade!
oef, ik heb ook een alpinist, dus zeker wel fan van het horloge maar deze kleurencombinatie moet ik wel aan wennen, geen liefde op het eerste gezicht!
wordt vast een klassieker
Oef die is ook wel mooi…heb er al twee …zal ik…
Ik vind ‘m geweldig.
Denk deel ‘t effe met jullie.
Bedankt voor het delen
Ik weet het niet. De geblauwde indices en wijzers kunnen zomaar erg fout zijn. Ik ben… eh, niet overtuigd.
Mwah, vind dit niet zo…
Iemand overigens een idee waar in de regio (dat is voor mij ruime regio Leuven-Brussel) je de iets hogere klasse Seiko’s (bv de nieuwe King Seiko) kan aanschouwen? Ik denk dat die horlogewinkel in station Brussel-Zuid nog de grootste collectie Seiko heeft, wel nogal ongezellige boel daar. Al even niet meer geweest, maar ook daar zag ik vroeger vooral de goedkopere modellen.
Deze had ik niet verwacht… een samenwerking met Helly Hansen.
Of meer cynisch gezegd: HH betaalt voor logo op Seiko horloge
oplage van 500
Prosper in Brussel heeft Grand Seiko
King Seiko heb ik nog nergens zien liggen eerlijk gezegd