Potjandrie.
afgelopen week deze voor het eerst live mogen aanschouwen bij @Blauwbeer en drie dubbel dwars wauw!
Ik voelde mij compleet…maar er is toch weer een klein lijstje onstaan…whoops.
Potjandrie.
afgelopen week deze voor het eerst live mogen aanschouwen bij @Blauwbeer en drie dubbel dwars wauw!
Ik voelde mij compleet…maar er is toch weer een klein lijstje onstaan…whoops.
Ja dat klopt maar dat is voor ieder zelf te bepalen natuurlijk. De praktijk is meestal tussen de 1500 en 3500 euro.
Ondergewaardeerd: Mido. Heb dit al een paar keren betoogd en voor onderbouwing verwijs ik naar het Mido-topic (-m-i-d-o-o-n-l-y only Mido) waar de afgelopen dagen veel pareltjes zijn gepost. Esthetisch ziet het er top uit en technisch zijn ze (m.n. de vintage voor hun tijd) hoogwaardig.
Overgewaardeerd: moderne Rolex datejust. Don’t get me wrong: ik vind de moderne datejust zeker een mooi horloge, echter haalt hij het niet bij zijn vintage broers en zussen (1601 of 1603). In zie voor een moderne DJ soms ook bedragen voorbijkomen over de 6 ruggen en dat maakt dat ik ze zeker in die zin des woords overgewaardeerd vind. Edit: de listprijzen gaan al rond de 8k zie ik
Overgewaardeerd: Rolex.
Prijs versus afwerking loopt compleet mank.
Ondergewaardeerd: sommige redelijk recente Seiko Sarb’s (33 en 35). Tissot Luxury.
Zeer veel horloge voor het geld.
Als de Tissot Heritage Visodate een mooi ontspiegeld glaasje zou hebben gehad, mocht ‘ie ook in deze categorie. Maar helaas.
Buitencategorie wil ik Holthinrichs ook nog even noemen. Ik vermoed niet dat die ondergewaardeerd wordt. Maar wat zijn dat schitterende Horloges!
Dit vind ik ook een erg mooie en zit hier al een tijdje naar te kijken, maar wat me vooral tegenhoudt, is dat het “oud gemaakt” is. Maar het is toch wel een apart design, I’m not sure🧐
Als je een leuke langs ziet komen: toeslaan en proberen. Ik heb er 2 gehad, maar voor mijn polsen echt, echt te klein.
Enkel mijn mening vanuit horloges die ik heb gehad.
Overgewaardeerd: Rolex vintage datejust. 4 digit achtig meuk. Te iel, veelal mee gekloot en een slechte aansluiting van band op kast. Het geld wat men er voor neergelegd is bizar.
Ondergewaardeerd: Breitling Colt a17380 in het blauw. Voor het geld een geweldig horloge, perfecte maat en een mega gave beater.
Leuk topic btw.
Ik heb zelf ook wel behoorlijke polsen, al heb ik wel bijna vrouwelijke kantoorhandjes . Welke refs en afmetingen heb jij gehad?
Oh oh ik moet mij inhouden…Ik ga niet meer met “vleeswaren” gooien anders gaat Jur op zijn stoel staan stuiteren … dus ik hou ut netjes. Want een 2e ban is ut niet waard…
nondejeu ik heb de Rolex Sub juist om zijn inhouse uurwerk gekocht! wat loopt dit 3135 uurwerk super strak. Uurwerk loopt erg strak, kan mij ook niet meer herinneren wanneer ik hem gelijk gezet heb. Maar de afwijking is op dit moment min 1 seconden. Dus een top uurwerk. Mijn vorige Omega speedmaster, nieuw liep echt niet zo zuiver gemiddeld 3.5 sec sneller per 24 uur. De Rolex gaat echt niet meer de deur uit, ik verdom het hij blijft!!
Be strong ik kan het…
Vintage rolex is iets waar je naar toe moet groeien. Ik ben geen rolex fan maar als ik de verschillen zie tussen moderne en vintage rolexen kan ik mij voorstellen dat vintage rolexen een behoorlijke fanclub hebben.
Volgens mij heb je de antwoorden omgedraaid
Overgewaardeerd: rolex
It’s all about the money
Ondergewaardeerd: Invicta
No money no cry
Mijn pols is 19,3 cm en heb 2x de SARB033 gehad. Ik vond hem voor een 38mm bijzonder klein ogen op de pols.
Toch een 2e keer geprobeerd, maar helaas.
Maar wachten tot ik 85 ben en uitgemergeld.
Die explorer is te groot en lomp.
Sub is saai maar perfectie.
Toch vind ik de Explorer ondergewaardeerd. Draagt zeker niet groter dan de Sub. Sterker nog; sinds de Explorer krijgt de Sub nauwelijks draag tijd
Welke sub heb je? 124060?
Ik ben nog wel een fan van de 16570
Ja de 124060 inderdaad.
Lekker verpatsen voor de premium dan
Haha mwah dat is nog niet m’n doel. Maar voor het goede geld mag alles weg hé