Ik keek eerst naar het horloge van de bewaker , toen pas naar de bil partij van j-lo…
Oei, dan ga ik toch maar even niet langs Rolex denk ik, volgens mij gaat die check mij gewoon een onderhoudsbeurt kosten…
Trouwens…
HF elite squad? Really?
Tis maar goed dat die vent geschorst is, zo is er geen discussie meer mogelijk natuurlijk
Zie je?
één berichtje van de almachtige SuperC ( zijn macht reikt zover dat hij zelfs onder levenslange schorsing nog doordringt op het forum) en de zaak is zo klaar als een klontje.
Had geen bewaker of horloge gezien, tot dat jij dat opmerkte
Dat “from”-adres kan makkelijk gefaket worden! Ik kan in bijvoorbeeld de scripttaal PHP een mail naar je sturen alsof Obama himself je een mail heeft gestuurd. Dat is echt kinderspel en daarom per definitie geen garantie!
Als zij jou ook een onderhoudsbeurtje geeft voor dat geld, kun je het wellicht overwegen
@Jaap-SuperC-#helaasnogsteedsafwezig
Dit zijn de quotes die ik hier blijf missen “ja, als je je anus niet van je oor kunt onderscheiden”
Bizar verhaal, een koper die zijn nepper met een echte gaat vergelijken.
Misschien hoopte hij met een wisseltruc de echte in huis te houden…
Dat verhaal begint een eigen leven te leiden (of lijden…)
De enige reden waarom gezegd wordt dat er een nepper vergeleken is, is omdat de serienummer op dat exemplaar op 12 staat,.
Ik heb voorts wel een klok gezien met S&C pasjes etc. Zou toch vreemd zijn, een nepper met S&C pasjes?
Misschien is die Deep Sea wel eens open geweest en is de ring met de rehaut er verkeerd in gezet? Ik zeg maar wat, weet uberhaupt niet of dit mogelijk is…
Ik keek eerst naar 2 andere dingen…
Die ring met rehaut is zo hoog als de kast. Er zit een gat waar de stem doorheen moet aan de kant waar de kroon zit. Aan de andere kant zit geen gat. Je kan hem dus niet omdraaien.
Lijkt me duidelijk dat SuperC unbanned moet worden, zo’n expert is toch wel nodig op een horlogeforum.
No thanks. Met dat soort respectloze reacties? Ik wist niet wat ik las eerlijk gezegd. Los van de kennis.
Ik sta er ook niet achter hoe hij het verwoord, maar ik denk dat de boodschap in dit geval belangrijker is.