De boodschap ‘hij is echt’? Dat hebben er wel meer gezegd
Klopt, ik hecht alleen aan de een z’n woord meer waarde dan aan de ander. Volgens mij was er overigens maar 1 iemand in dit topic die het horloge echt noemde.
Maar goed, het is niet mijn intentie de man te verdedigen verder.
Woehahaha fantastisch!!!
Idd slotje lijkt me
C
Wat natuurlijk flauwekul is want noch SuperC, noch wie dan ook kan via een foto vaststellen of een horloge echt of fake is…!
Of kan Jaap meer dan ons stervelingen…
Ge ken nie lezen:
[quote]Dit…
Maar ik lees het nu pas anders had ik het bij de eerste post al kunnen melden.
Nog nooit een Rolex gezien met het serienummer op 12 uur.
Horloge ziet er vanaf de foto perfect uit. Geen reden tot twijfel.[/quote]
Inmiddels al heel veel posts terug.
Ja sorry, ik hecht aan jouw woorden als expert niet zoveel waarde
De verkoper gelooft in ieder geval voldoende in het woord van SuperC om het horloge niet meer naar een AD te brengen om te checken op echtheid, waar hij dat eerst wel van plan was. Dus voor hem is zijn vraag beantwoordt lijkt me.
Ik stel overigens aan de lopende band vast aan de hand van foto’s of een horloge echt of niet is. Ik koop namelijk zo goed als al mijn horloges via het internet.
Niets meer of minder dan een kwestie van kennis, doortastendheid en een grote mate van geluk.
Dat is dan een beetje dom.
Want je hoeft geen expert te zijn om te weten dat Rolex geen serienummers op 12 uur plaats…
Nee dat is niet een beetje dom. We hebben het over het horloge van sirskael waar het serienummer gewoon op 6 uur staat.
Joh, no shit sherlock.
Antwoord is dus nee. Maar werd door de potenciele koper wel als punt 1 v/d ‘echtheidstwijfel’ aangeduid.
Het gaat uiteraard hier om. Dat snap je zelf toch ook wel.
Maar goed, ik ga aan de arbeid. Tot later.
Oooh vandaar dat SuperC mij belde met wat vragen over een bepaalde Deepsea.
Dit betreft mi 100% zeker een origineel exemplaar. Echter vraag ik me wel af of het wel eens voorkomt dat een originele Rolex (buitenkant) een nep uurwerk kan hebben? Iemand die dit weet? Voor zover ik weet kan je met een draai aan de kroon meteen voelen of het om een origineel uurwerk gaat.
Je kunt gewoon een e-mail adres versturen van welk e-mail adres je maar wilt. Dus ik kan jou gewoon een mailtje sturen van info@gassan.com zonder dat jij door hoeft te hebben dat dit niet van Gassan af komt (want jij en je provider gebruiken zeer waarschijnlijk geen SPF check, plus dat gassan.com geen SPF record heeft, dus er valt niet eens een check te doen).
Met een draai aan de kroon niet. De ene is de olie meer ingedikt dan bij een andere dus kan anders voelen.
Een idicatie geeft het vaak wel. Maar meestal verraad de kast eromheen het wel.
Ja daar heb je gelijk in. Je hebt inderdaad een indicatie. Is er iets bekend over Rolexen met pasjes, doos etc met nep uurwerk?
Ja mogelijk, maar zo kan je blijven twijfelen natuurlijk, aan eender welk horloge…
Feit is dat een Deep Sea open maken blijkbaar niet eenvoudig is, en en relatief veel geld kost. Ik zie na dit draadje geen reden meer om te twijfelen aan de echtheid van mijn horloge, integendeel, dus zie ik ook geen reden meer om die kosten te maken.
Dat maakt het meteen een bijzonder nuttig model om (goed) na te maken.