Mensen met een slechte bedoeling

dan even je bier goed verstoppen :wink:

2 likes

een goed beveiligingssysteem, een goede Hollandse Herder, niet te goed van vertrouwen, beetje opletten en een beetje geluk…
maar je hebt groot gelijk

1 like

2 likes

Gobert adviseert gansen ipv die herder.

1 like

Daarom, alles in de kluis en je horloge om je pols.

2 likes

Hollandse Herder Gobert…niets zo mooi, zo trouw, zo lief, zo zacht en tegelijkertijd zo dodelijk als het moet…
maar ganzen zijn een goede tweede ! :slight_smile:

1 like

Sinds ik s nachts en paar jaar terug een inbreker naast mijn bed heb staan, heb ik een luchtbuks en grote maglite (knuppel formaat) op handige plekken in het huis gezet. En anti inbraak strips aangebracht bij ramen en deuren. Klootzakken zijn het.

@Skv Hebben ze toen nog iets mee kunnen nemen?

Niet slim. Ondanks dat een inbreker niet snel een pistol op zak zou hebben. En liever zou vluchten, Maar als je de luchtbuks trekt en de inbreker heeft wel een echte, dan zou hij die veel sneller gebruiken dan nodig.

Is gewoon net als pokeren, bluffen tot het einde :sunglasses:

Stuur jij ook je vrouw naar beneden als je midden in de nacht een verdacht geluid verneemt?

Das wel een goed idee met die dure imperial stouts en ipa’s tegenwoordig. Het leven van een alcoholist valt nog niet mee😁

1 like

Om over die Baltic Ale collectie nog maar te zwijgen :upside_down_face:

1 like

zoekt op google afbeeldingen

1 like

Aanrader. Er is een hele serie van.

1 like

Ik herken het omhulsel wel van een ipa die bij AH stond volgens mij.

Nou vooruit ook een aanrader van mij: werkelijk alles vh Estlandse Pohjala is zo heerlijk​:+1:t2::blush:

2 likes

Ja de appie heeft er een paar.

Geeft wel wat rommel in huis…

1 like

Ik heb gewoon een Million man in Gronau gekocht. Topspul. Een batonstaaf met een miljoen volt op de puntjes.

Ik prik een inbreker als cattle zo de deur uit. Weg hier :point_right:

4 likes

Dit is ook een linke Ipa:

1 like