Mensen met een slechte bedoeling

Ai die was fors ja, 4 pintjes in ene keer. Vond hem voor 21% te doen, maar niet heel lekker of zo. Wel leuk om geprobeerd te hebben…:wink:

Mijn motto: vertrouw niemand totdat het tegendeel is bewezen. Ik ben verder wel gezellig op feestjes, maar laten we het er op houden dat ik praktijkervaring heb opgedaan in conflictgebieden.
In het geval van een inbreker: camera’s, inbraakstrips en dubbele ***** sloten. Kost wat, maar een veilig gevoelis ook wat waard. Mocht hij alsnog binnen komen dan zou ik hem het advies geven om alvast een ambulance te bellen voor een van ons.

3 likes

gelet op jouw close combat vaardigheden neem ik aan voor hem :wink:

Ik ben benieuwd. Smaakt ie nog wel naar bier, vroeg ik me af?

Voor zover ik weet stript dit forum eventuele metadata van foto’s tijdens het uploaden. (gelukkig)
Maar ik heb wel eens extern upgeloade foto’s zien langskomen hier waar de gps data gewoon er lekker bij ingebakken zat.
Dus dat is misschien ook wel een goeie om na te gaan voor de mensen die externe sites gebruiken om foto’s up te loaden.

1 like

Hé bierpraat, zitten jullie ook op Untapped?

Je mag een inbreker slechts staande houden zonder fysiek geweld.
Anders moet je zelf op het matje komen.

Uiteraard

Zegt de man met de bivakmuts :thinking: :grin:

1 like

Je mag jezelf wel verdedigen.

Vriendjes worden? Daar ook stefanmol

Groeten,

Stefan

1 like

Gecertificeerde kluis kopen met de juiste waarde borging en de klokjes verzekeren is ook belangrijk.

Rolluiken nemen en een vuurwapen kopen.

Ow wacht …

1 like

Absoluut! Echt ipa waardig wat mij betreft maar alles boven de 14% heeft toch net wat kunstmatigs moet ik zeggen. Uiltje is wel erg goed overigens in het algemeen!

Ooit eens Double Black van Struise geprobeerd, was 26%, een geëisbockte stout. Ook nog te doen maar beetje oppassen.

1 like

Of een pitbull nemen.
@25tien heeft het altijd over z’n pitbull thuis dus die kan er vast meer over vertellen. :upside_down:

4 likes

Hahahahaha

Bij verdachte geluiden 112 bellen is de beste optie.
Dat heeft de politie mij zelf verteld.

Je moet je belastingaangifte ook eerlijk invullen :smile: , doet ook geen mens :blush:

@anon50762135EV Assumption is the mother of all fuck-ups :wink:

Ja, geld, zonnebril, 6 horloges, mijn veiligheidsgevoel…

Als ik daar aan moet beginnen op de plek waar ik woon, dan hang ik elke avond met die lui aan de telefoon. :grin:

1 like

De Maglite 6-cell staat dan ook dichterbij. :wink:

1 like