Ik zou die Oris lekker houden en niet terug gaan to buying shitters. Horloges en aliexpress gaan niet samen my friend.
Je hebt een prachtige Longines gehad en nu een schitterende Oris, stay on the right path…
Is dit er niet een van HKed uit Hong Kong die je kunt benaderen via WUS?
Je kunt hem ook rechtstreeks vragen of hij deze heeft en dan is het volgens mij zelfs goedkoper.
Nee hoor, voor de prijs is het een geweldig uurwerkje. @RLC zijn menig,.…tsja,… is RLC zijn mening Die wil gewoon geen horlogespullen meer uit China.
De Seagull ST19 serie is een doorontwikkeling van het oude Zwitserse Venus 175 uurwerk en staat, afgezien van de batch die in de EMG is verwerkt niet bekend als probleemkind.
Ik ben zelf echt geen fan van het Chinese regime maar oa Seagull kunnen echt wel fatsoenlijke uurwerken maken… ik zou alle haat hier met een korreltje zout nemen. Komt doorgaans van lieden met meer snobisme dan hands-on ervaring.
Ik heb zowel de 1963 gehad als een Merkur MM gepast en beiden zijn van uitstekende kwaliteit voor de prijs. Ga ervoor als je ‘m mooi vindt zou ik zeggen.