Meteen doorverkopen...wat vinden wij er van?

Ik zie het probleem ook niet zo…
Ook al zou Candide er in dit geval winst op maken…so be it.

Heb wel het omgedraaide mee gemaakt. Horloge gekocht op HF. 2 weken later weer willen flipperen. En met pijn en moeite voor de helft kunnen verkopen. Moet ik dan kwaad zijn op diegene waar ik 'm van gekocht heb…nope!

1 like

hahahaha!

1 like

allemachtig, welk klokje was dat?

Ik hoop een Omega Dynamic :innocent:

Ah ben jij die lowballer…

2 likes

Jip! Die ja😅

1 like

Hetzelfde meegemaakt met een zwitserse chrono, heb er 100 euro op moeten toeleggen in een zeer korte tijd. Ja erg zuur, maar ook gewoon m’n eigen fout door te duur te kopen. You win some, you lose some zeg ik altijd maar.

1 like

@M_Singer : jij lowballende Boef ! :wink:

1 like

Met sneakers precies hetzelfde. Verkocht een paar obscure Jordans en zag ze 2 dagen later voor 3x de verkoopprijs weer te koop staan. Ik ben ze kwijt denk ik dan.

:grin:

Nou, Igor was al zo vriendelijk om hem al niet hoog in te zetten voor de snelle verkoop. Daar kon zelfs nog wat vanaf dus ik steek geregeld een kaarsje voor Igor op :innocent:

En de Dynamic is hier een absolute blijver en wordt gekoesterd!

1 like

Wrijf het er maar in :expressionless:
Maar iedereen heeft wel eens geluk , het is je gegund!

1 like

Thx!

Dit kan gebeuren. Ik krijg alleen de kriebels van zielige verhalen of glasharde leugens (met name over de zogenaamde aankoopprijs). En die komen hier ook voorbij.

1 like

Ik ben wel een van de gasten die marktplaats e.d. Afspeurt om een horloge hier later met winst te verkopen. Hoe betaal ik anders de hobby als student. Laten we eerlijk zijn, de meesten zouden dit doen als ze de kans hadden.

Naar mijn inziens is dit alleen positief. Ik doe het speurwerk, het opzoekwerk, ik rij de helft van Europa af voor een horloge. En als jij hem van me koopt hebt voor een prijs die wederzijds aanvaard is ik blij en jij blij toch?

De forum spirit gebied me dit nooit te doen met horloges gekocht via het forum wat wel wat hufterig is. En al mijn horloges die voor de handel gekocht zijn die staan hier goedkoper dan via andere kanalen. Maar die zever van geen winst te mogen maken op een horloge. Doe eens normaal. Mijn gunfactor is in de prijs inbegrepen.

Die discussie is hier al enkele keren gevoerd.

Als je niet wilt dat iemand iets verdiend op een horloge moet jij maar een netwerk opbouwen en ettelijke uurtjes het internet en markten afstruinen.

6 likes

Ik heb ook een horloge voor veel meer weg zien gaan dat dat ik hem aan die persoon op HF verkocht had. Ik had horloge weer te koop gezet voor het bedrag dat ik hem hier gekocht had. Iedereen moet het verder zelf weten. Ik was er ook niet boos om.

1 like

Gunfactor is leuk en fijn op het forum, maar we moeten niet te krampachtig gaan doen.
99.9 % van de mensen ken ik hier niet IRL.

Het blijft bovenal een transactie tussen verkoper en koper met een onderzoeksplicht van beide kanten.

En zoals al meer hier gezegd, vraag en aanbod is bepalend.
Horloge te duur? (uiteraard niet volgens de verkoper :wink:) dan verkoopt het gewoonweg niet.

Horloge duur? maar er is iemand die al lang op zoek is en het persé wil hebben.
Horloge verkocht.

Ben het eens met @ReneJK

3 likes

Over snel verhandelen gesproken kijk even hier op marktplaats Advertentie 1063216558
Heeft er wel een mooie Omega Pre Bond opstaan. :slight_smile:

1 like

:thinking:

Ik koop regelmatig horloges om ze vervolgens voor meer door te verkopen.

Van de winst betaal ik onder meer servicebeurten en koop ik andere horloges. Soms durf ik zelfs wat op de bank te zetten er van.

Ik verkoop echter maar zelden op dit forum om dit soort topics te voorkomen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

13 likes