Aangezien ik niet lullig via e-mail wil discussiëren maar ook niet ben teruggebeld heb ik gemaild om even telefonisch contact op te nemen.
Wordt vervolgd!
Aangezien ik niet lullig via e-mail wil discussiëren maar ook niet ben teruggebeld heb ik gemaild om even telefonisch contact op te nemen.
Wordt vervolgd!
Gaat dit.over contact met punte of de andere duurdere juwelier?
Andere juwelier uit Nijmegen!
Mmmm…dat zijn geen punten…
Zoo alles binnen en gemonteerd. Hij draagt echt perfect zo! Sluiting (3x micro adj) is net iets groter dan de originele sluiting.
Gigantische verbetering t.o.v. de standaard sluiting.
Wat zijn alleen die schroefjes vd band ellendig klein zeg
Wat is dat bij Rolex toch een verademing he
Mooi dat het perfect zit Willem! Ideaal zo een sluiting
Gefeliciteerd! Wat een verschil he! En is het inderdaad een dagje Utrecht geworden?
Haha nee. Had geen zin om te wachten tot ik een keer die kant op kon. Dus toch opsturen geworden
Ja man! Dat is wel een verschil ja haha
Mooie verbetering. Had je een 1,4 mm schroevendraaier nodig? De Rollei-schroefjes zijn dacht ik voor 2 mm schroevendraaier.
1.6mm gebruikt. Paste perfect
Yes Bergeon schroevendraaier 160 werkt perfect! Te klein en je draait de boutjes sneller kapot.
Gebruik de 2,0 mm, rest is gewoon te klein en beschadigd de schroefkop. In de uitsparing past 2,1 maximaal.
Liefst een schroevendraaier met een iets weg geslepen punt die dan niet te spits is en mooi in de groef van de schroef past. Na montage wel met Loctite 243 of 222 borgen!!!
Goeie! Meteen locktite besteld
Wauw! Ik wist niet dat dit bestaat! Ik behelp me ermee door Omega bracelets iets te groot af te stellen. Op dagen dat ie dan te los zit is het tijd voor deze:
Hier is dan eindelijk de nieuwe 3-weg verstelbare clasp óók binnen!
Dat wordt zo een fijne zomer!
Gekocht bij van Baal in Nijmegen; die zijn wel duurder dan juwelier Punte in Utrecht maargoed…ze zitten dicht bij mij in de buurt en verder word ik er echt altijd ontzettend aardig geholpen!
Verder hebben ze verstand van zaken dus vertrouwd en veilig!
Met de nieuwe clasp zit de Speedy wél wat losser in de strakste stand maar niet storend!
Zogauw het deze week 38 graden wordt kan ie sowieso vast een tandje losser!!
Aangezien de Speedy 2 weken weg is geweest doe ik er nog ff een voor aanzicht foto bij!
Top! Fijn dat het nu (grotendeels) opgelost is! Maar waarom twee weken de Speedmaster weg?
Ik wil de clasp wel een keer in real life zien. Bij mij is het namelijk zo dat ik, ongeacht het weer, ‘s ochtends een smallere pols heb dan ‘s middags. Misschien moet ik naar de dokter
Als het buiten dan ook nog eens warm is, dan zet ‘ie nog meer uit. Dus ben benieuwd of deze clasp voldoende speling biedt
Ik heb precies hetzelfde. 'S ochtends in kleinste stand. Gedurende merendeel vd dag in 1e stand. Soms als mn pols op zn grootst is in de 3e stand. Perfect!
Had de Speedy ingeleverd toen de clasp was geleverd; bleek toen ik het horloge wilde afhalen (zij monteren de nieuwe clasp) dat het verkeerde type endlinks geleverd was.
Toen heb ik de Speedy daar maar achtergelaten totdat de juiste endlinks kwamen!