wat staat er op de wijzerplaat voor tekst?
geen idee haha
NA’tje
Hij houdt wel van bandjes
Met de Dryden erbij is het voorlopig wel even goed met de groenvoorzieningen hier…
Hoe is de kwaliteit van de J. Berg? Leuke klok en goed formaat, grade5 titanium is ook niet standaard in deze prijsklasse.
Iemand ervaring met Agelocer? Ze zijn blijkbaar Chinees maar ze zien er mooi uit.
Dus hij bevalt? Het dsign van de plaat vind ik echt heel goed, maar ik zie 'm geloof ik het liefst op wat donkerders.
Weer eigenaardige tekst op gedrukt: ‘moment meter’? 15(heart)beats? En van de secondewijzer raak je toch bijna in de war welke kant je nu op moet kijken (Jianghun kan daar ook wat van, maar nog minder overdreven). De kleuren werken wel, zit wat diepte in, diverse finishes. Chronograaf, dus doorgaans toch niet mijn ding.
Het nieuwe merk Trémont doet ook nog 25% af van z’n toch al scherpe prijs, met de code: BFACCESS25
Wat is er van de Kickstarter van dat Franse merk gekomen die een vierkant horloge met camouflage-romeinse-cijfers-sticks voorstelde? De cijfers hier doen me daar aan terugdenken.
Leuk eigenzinnig en petite voor weinig geld, maar ik zie het zo gauw geen ‘must’ worden!
echo/neutra Rivanera Piccolo
Kan dus ook vierkant en ziet er toch nog leuk uit. Hoewel ik misschien blijer geworden was van een nét iets kleinere Rivanera en wie weet een innovatie daar. Die Rivanera was wel een heel leuke verrassing, maar hij lijkt toch vaak best fors te dragen. Misschien is deze route wel slimmer van echo/neutra en gaat volgens mij ook al makkelijker unisex.
26x33mm overigens. Eigenlijk heel dichtbij vintage tankmaten, maar dan een vierkante (op het oog) wijzerplaat. Automatische SW1000 (fijn, een automaat!) en 6,9mm dik.
Wat een homerun weer. Heel gaaf.
Die witte vind ik ook het sterkst geloof ik.
Voelt heel goed, degelijk en goed afgewerkt. Duurzaamheid en krasgevoeligheid kan ik nog niets over zeggen. Blijft verrassend nauwkeurig lopen wel - heb 'm nog niet bij hoeven zetten. Vind zelf dat witte end op de secondewijzer leuk en de afleesbaarheid is fenomenaal (lume is ook goed). Tot op heden geen minpunten kunnen ontdekken, behalve dat ik niet kan kiezen welke band…
Zeer tevreden!! ![]()
(goeie tip!)
Prima bezorging ook.
Zat te lang te dedderen, nu allemaal uitverkocht ![]()
Geniet van de jouwe!
Merk?