Deze compacte Serica 7505 gaat volgens mij ook niet snel op mijn lijstje prijken.
Geen ervaring mee. Maar leuk, eigentijds type field watch zo te zien.
Kost die nou 50 euro?
Kun je je haast geen buil aan vallen toch?
Dit vinkt voor mij wel heel wat vakjes af! Kende het merk niet, dus even gezocht. Hun eerste model, de Scarifour, is mijn meug niet maar deze nieuwe vind ik prachtig op het eerste zicht.
Heel benieuwd hoe hij is! Ik had graag de zwarte besteld, maar die is uitverkocht.
Binnen nu en een paar weken komen nieuwe modellen van dat gekke vierkante model uit. Die moet ik eerst even zien, maar denk dat ik dat wel ga bestellen.
Hoeveel was je voor deze kwijt? Echt een leuk model! Worden overal aangeprezen
Leuk dat die voor jou de juiste snaar raakt. Er zit duidelijk zorg in de kleine details.
Nee precies. 80 inclusief verzenden en daar zal nog wel invoer bijkomen.
@Janszoon die vierkante is ook tof maar iets te plat op mijn pols als ik de foto’s zag.
Oké, dus pak 'm beet €100 all-in?
Niet gek!
Ik ben benieuwd naar je ervaringen straks!
Saint Bones uit Wenen. Ik kende het nog niet, maar kennelijk maakt het al jaren horloges die wat extravaganter worden gestijld. Deze tammere versie staat op Kickstarter en er zijn er nog een paar voor 1130 all in. Over vier weken wordt het al verzonden, dus dit is duidelijk een poging om zich in de kijker te spelen. Met een net afgewerkte SW300 onder de kap en 8.6mm dun is er voor 1130 sprake van een net value argument.
https://www.kickstarter.com/projects/saintbones/saint-bones-element-22x
De witte variant is niet onaantrekkelijk, maar echt mijn ding kan ik dit ontwerp ook niet noemen. Op een of andere manier krijg ik een beetje Cuervo y Sobrinos associates met het geheel, vooral als je de sterk gedecoreerde kasten van voorheen ziet die appelleren aan een old world charm gevoel. Dat carbon fiber is echt mijn ding niet.
Maken die ook sieraden toevallig want de naam komt me bekend voor…
Wat mij direct opviel is het, in mijn ogen, veel te kleine kroontje.
Klopt. Dat werd door WatchChris (YT) wel vermeld.
Ook bij de video van WatchChris vond ik die kroon best meevallen, maar dat komt denk ik mede door de dikte die zo beperkt is. Van de voorkant vallen mij meer de brede schouders die de kast bij de bandaanzet heeft op (moet je van houden). Dat vind ik een harder proportioneel contrast dan de kroon.
Ziet er eigenlijk best tof uit! Ben benieuwd.
Ik vind hem op sommige foto’s juist dik! Er komt een nieuwe versie, die is dunner. Daar wacht ik op. Alleen hopen dat de drop op een wat beter tijdstip is, doe vorige was om 5:30 uur en direct uitverkocht.
Die zwarte variant van die van jou vind ik ook vet!
Thanks!
Ik vond bij de terra vooral deze foto een beetje raar - dit lijkt me toch niet echt lekker dragen. Heb ik ook met de Tank XL van Cartier (ander segment
)
Precies de overweging om even te wachten op de dunnere variant!