Over dit:
En dit:
De lichtval & (het gebrek aan) reflecties doet het lijken alsof de foto’s bewerkt zijn. Maar schijnbaar ligt het aan de oppervlakte bewerking. Knap gedaan.
Over dit:
En dit:
De lichtval & (het gebrek aan) reflecties doet het lijken alsof de foto’s bewerkt zijn. Maar schijnbaar ligt het aan de oppervlakte bewerking. Knap gedaan.
Ik had hetzelfde
Ben heel benieuwd naar hoe het er in 't echt uit ziet.
Monochrome heeft een first look. Ik vind dit echt een prachtig horloge hoor, en correct geprijsd. Very tempted…
Ik had de pre-order (zilver) al geplaatst als ie een normaal formaat had gehad. ![]()
Het is echt knap hé ![]()
![]()
Ja echt heel leuk. Hij kwam bij mij net voorbij op IG. Ik werd meteen getriggered.
Ik vind de kast schitterend. Ik krijg er een beetje serica vibes bij. Maar die wijzer set en het datum venster zijn echt niet te pruimen. Wat een mismatch met de kast en voelt geforceerd.
Zuur wil ik het niet noemen maar ik vind het zelf wel wat bezwaarlijk om de prijs van een horloge slechts aan het gebruikte uurwerk op te hangen. En de pre-order prijs vind ik niet te extreem, zeker als ik bedenk dat hier -ga ik vanuit- niet ook nog BTW en import overheen gaat.
Ben zelf intussen ernstig aan het twijfelen om de Arcange te annuleren en deze te bestellen. Ondanks de ontbrekende secondenwijzer ![]()
Er is een seconde-aanduiding. Geen wijzer… Maar bij de Arcange mist de helemaal. (Overigens had ik voor mezelf uiteindelijk geconcludeerd dat de Arcange een fantastisch aanbod is, maar waarschijnlijk niet voor mij. Ik zou in de praktijk de complicaties hoogstwaarschijnlijk als bezwaarlijk gaan ervaren. En als we dan hiermee vergelijken, dan word ik gewoon enthousiast van de frisse creativiteit op een manier die een heel mooie herinterpretatie van een heel traditioneel type horloge dan weer net niet brengt, en die op mij nou juist volstrekt ongedwongen en geheel coherent overkomt @Silvester1987. Die wijzers en datumvenster zijn heerlijk eigenwijs zonder te overdrijven of onbruikbaar te worden.)
Normaal formaat? Nog een tikkeltje groter dan nodig, zou ik zeggen, maar toch volstrekt normaal.
Daar keek ik nou juist zo vanop.
Ik heb de ivoren variant besteld! Ik vind 690 euro scherp voor wat je hier krijgt - en de design brutalisme/architecturale taal vind ik schitterend. Zeer benieuwd.
Ik dacht meer richting 45 a 46.
Diameter? Dat is kolossaal.
Leuk! Ben benieuwd, wanneer is de uitlevering?
Omtrek. ![]()
September!
Gaaf ding. Heb niet zoveel met micros maar dit is iig 100% een tof design.
45-46 mm omtrek betekent een diameter van ca 14,3 mm. Dus je vindt de Laps te groot?