Microbrand only (Deel 2)

Benjamin James. Die voelt gewoon niet als mijn stijl, maar het doet 't met overgave.

4 likes

47Zero heeft weer eens wat fraais geproduceerd: Roulette, met een bladgouden datumindicator een zeer aantrekkelijke wijzerplaat.

Heeft dit forum al een eigenaar van dit prachtige merk?

5 likes

Lijkt me wel iets voor @Cihanski :thinking:

3 likes

Wat is dat bij nr 7 en 22? Placeholders?

Je kent me te goed :joy:

2 likes

Schroeven, krammen, something such like. Ik vind het ook niet altijd even mooi als dat aan de voorkant te zien is, maar bij 47Zero is het een consistent en best coherent deel van de stijl.

Love it!

Oef, wat ontzettend lelijk. Die dial én kast.

1 like

Echt?

Ik vind het juist gaaf… Niet voor het geld, maar wel gaaf

Wat vind je lelijk? 47Zero? Verrassend

Opvallend model van Beda’a

1 like

Ligt het aan mij of is het een Patek “homage”?

De opmerking refereert aan de gekleurde steentjes. Dit hele merk draait verder om het calatrava-concept.

Ahhhh oke! Duidelijk. Thanks.

1 like

aBlogtowatch laat met enkele aantrekkelijks foto’s zien dat de Palmos One best wat variëteit biedt. Neemt niet weg dat ik nog altijd de indruk heb dat de indices wat klein uitgevallen zijn naast alle andere elementen en dat het horloge nogal groot oogt, ook op leer en zeker op nato. Dit groen is goed getroffen. De brutalistische kwinkslag kan ik wel waarderen.

1 like

Dit vind ik ook erg geslaagde mineralen wijzerplaten van Eoniq.

5 likes

Henry Archer Tidevand Meteorite Galileo. Lange naam, maar krachtig model. Ik vind dit weer eens een van de mer overtuigende varianten van de Henry Archer vormtaal. (Ik heb al eens eerder gezegd, meen ik, dat de veelheid aan varianten en modellen die elkaar snel opvolgen de kwaliteitsbeleving voor mij wat verwateren.)

4 likes

Uitverkocht natuurlijk, deze zou ik letterlijk direct kopen. Wat mooi!

7 likes

Komen 22 juni pas beschikbaar volgens mij

1 like

Helaas, anders had ik hem nu wel direct gereserveerd. Hoop dat ik het mis heb… maar ik hou hem in de gaten.

1 like