Benjamin James. Die voelt gewoon niet als mijn stijl, maar het doet 't met overgave.
47Zero heeft weer eens wat fraais geproduceerd: Roulette, met een bladgouden datumindicator een zeer aantrekkelijke wijzerplaat.
Heeft dit forum al een eigenaar van dit prachtige merk?
Wat is dat bij nr 7 en 22? Placeholders?
Je kent me te goed ![]()
Schroeven, krammen, something such like. Ik vind het ook niet altijd even mooi als dat aan de voorkant te zien is, maar bij 47Zero is het een consistent en best coherent deel van de stijl.
Love it!
Oef, wat ontzettend lelijk. Die dial én kast.
Echt?
Ik vind het juist gaaf… Niet voor het geld, maar wel gaaf
Wat vind je lelijk? 47Zero? Verrassend
De opmerking refereert aan de gekleurde steentjes. Dit hele merk draait verder om het calatrava-concept.
Ahhhh oke! Duidelijk. Thanks.
aBlogtowatch laat met enkele aantrekkelijks foto’s zien dat de Palmos One best wat variëteit biedt. Neemt niet weg dat ik nog altijd de indruk heb dat de indices wat klein uitgevallen zijn naast alle andere elementen en dat het horloge nogal groot oogt, ook op leer en zeker op nato. Dit groen is goed getroffen. De brutalistische kwinkslag kan ik wel waarderen.
Henry Archer Tidevand Meteorite Galileo. Lange naam, maar krachtig model. Ik vind dit weer eens een van de mer overtuigende varianten van de Henry Archer vormtaal. (Ik heb al eens eerder gezegd, meen ik, dat de veelheid aan varianten en modellen die elkaar snel opvolgen de kwaliteitsbeleving voor mij wat verwateren.)
Komen 22 juni pas beschikbaar volgens mij















