Helemaal eens. Deze zou ik ook prima willen… mooi gedaan…
Komt echt 22 juni pas beschikbaar:
Die sold out status is wat misleidend maar je kan gewoon afwachten.
Dat hoop ik echt… zou hem ook direct kopen wat een mooi horloge zeg.
Tijd maar op 04:00 zetten op 22 juni.
Ik overweeg deze wel héél erg sterk…
Go for it ![]()
Erg gaaf idd, lijkt me ook wel wat.
Goeie foto’s zijn er nog niet want het horloge is momenteel in de ruimte, zo lees ik.
Dietrich maakte bijzondere horloges. Mooie foto’s
Het Franse MAT watches is bij mij onder de radar gebleven, waarschijnlijk omdat ze zich echt heel duidelijk op tool watches richtten. Nu, daar doen ze een schepje bovenop à la Brew, met de Eggmaster II (was er ooit een I)?
Die laatste de Picobello, een eerder horloge van ze.
Yep:

Dat vind ik echt een verschrikkelijk lelijk ding! Ik lach me rot
Terecht. Ik volg je 100%.
Wat een fleurig horloge! Ietsje te prijzig (€990) als je het mij vraagt.
Toch geen geld voor telkens dat perfecte eitje? ![]()
Vroege foto’s van het bijzonder wijzerplaatwerk van Dercour, toegelegd op métiers des arts. Verder lijkt er nog weinig bekend.
Bravur gaat een samenwerking aan met Zwift:
Ik vind het an sich nog wel iets hebben, maar toch vooral als gimmick, met die indices. En de secondewijzer moet misschien oppassen voor Milgauss-plagiaat beschuldigingen.
Ik wilde m net ook posten, maar wat is Zwift? Duidelijk ben ik de doelgroep niet
















