Microbrand only (Deel 2)

Helemaal eens. Deze zou ik ook prima willen… mooi gedaan…

1 like

Komt echt 22 juni pas beschikbaar:

Die sold out status is wat misleidend maar je kan gewoon afwachten.

3 likes

Dat hoop ik echt… zou hem ook direct kopen wat een mooi horloge zeg.

2 likes

Tijd maar op 04:00 zetten op 22 juni. :sweat_smile: Ik overweeg deze wel héél erg sterk…

1 like

Anyway, ik zie het al helemaal voor me :slight_smile:

6 likes

Go for it :muscle:t3:

1 like

Very special specials!!

4 likes

Erg gaaf idd, lijkt me ook wel wat.




7 likes

Goeie foto’s zijn er nog niet want het horloge is momenteel in de ruimte, zo lees ik.

1 like

Dietrich maakte bijzondere horloges. Mooie foto’s

1 like

Het Franse MAT watches is bij mij onder de radar gebleven, waarschijnlijk omdat ze zich echt heel duidelijk op tool watches richtten. Nu, daar doen ze een schepje bovenop à la Brew, met de Eggmaster II (was er ooit een I)?





Die laatste de Picobello, een eerder horloge van ze.

9 likes

Yep:

image

2 likes

Dat vind ik echt een verschrikkelijk lelijk ding! Ik lach me rot

1 like

Terecht. Ik volg je 100%.

1 like

Wat een fleurig horloge! Ietsje te prijzig (€990) als je het mij vraagt.

1 like

Toch geen geld voor telkens dat perfecte eitje? :wink:

1 like

Vroege foto’s van het bijzonder wijzerplaatwerk van Dercour, toegelegd op métiers des arts. Verder lijkt er nog weinig bekend.





1 like

Bravur gaat een samenwerking aan met Zwift:

Ik vind het an sich nog wel iets hebben, maar toch vooral als gimmick, met die indices. En de secondewijzer moet misschien oppassen voor Milgauss-plagiaat beschuldigingen.

1 like

Ik wilde m net ook posten, maar wat is Zwift? Duidelijk ben ik de doelgroep niet