Microbrand only (Deel 2)

Zwift is een app die je toelaat om in een virtuele wereld rond te fietsen. Ik denk dat het ontstaan is om het indoor fietsen aantrekkelijker en interactiever te maken.

Ondertussen worden er ook competities op georganiseerd en is het voor velen een trainingstool, zeker om de winter te overbruggen, wanneer buiten fietsen helemaal niet aangenaam is.

1 like

Had iemand deze al gepost?

Een dino bot dial van L’Artisan. 1495 Euries met een Chinese microrotor.

7 likes

Zitten er ook wijzers op? :wink:

1 like

Voor de koffieliefhebber.
Qyartz met toch een saffier glaasje.
Voor ongeveer 50 euri te koop bij het Indiaase Coromandel watch.

3 likes

Bijzonder :coffee:

3 likes

Schijnt dat ze regelmatig een nieuwe batch releasen die dan binnen no time weer uitverkocht is.

1 like

Linde Werdelin Oktopus III. Meer een independent dan een micro, maar goed met het preordermodel doen ze toch ook mee. Ik vind dit meer voor de handel dan voor de heb.



3 likes

Btw @bnv geweldig hoe jij hier altijd alle nieuwtjes brengt, ik vind dit erg fijn om te volgen - :beers::+1:t2:

2 likes

Ik heb duidelijk een time management probleem

7 likes

Pierre Lannier. Het is nieuw voor mij, maar toch geen microbrand (5000 horloges per week). Kennelijk vooral bekend in Frankrijk i het goedkope segment. Een nieuwe impuls komt met een verhuizing van productie terug naar Frankrijk en onder 1977 als merknaam produceren ze kennelijk ook volledig Franse horloges op basis van ebauches. Dat voelt toch wel een beetje ‘micro’.

1 like

L’Artisan Horlogerie doet iets nieuws: emaillewerk op meteoriet en het resultaat mag best worden gezien. Met deze minimale opzet kan ik niet helpen te denken dat de wat expressieve te wijzers en kast van Arsène Lippens deze plaat misschien nog meer tot hun recht zouden doen komen. Niet dat wat zij doen wereldschokkend is, maar door zich te richten op slechts enkele elementen lijken ze dat wel heel strak voor elkaar te hebben.



Arsène Lippens Artigiano

8 likes

Vandaag lanceert de Lima GMT Transit in Tuxedo en Reversed Tuxedo. Een geslaagde variant van de eerdere GMT. De grafische ring geeft de wijzerplaat met assertieve elementen meer structuur. Lima is low cost, maar goed design. Hier krijg je dus, afgaande op eerdere varianten, een NH34 en K1 gehard mineraal glas in een plezierige 37,5mm maat. De prijs zal waarschijnlijk weer 350USD zijn.


Een terecht uitverkochte eerdere variant:

7 likes

Blokcitaat

Helemaal eens. Leuk om steeds te lezen en zo op de hoogte te blijven! Dank je wel @bnv !

4 likes

Mee eens, een frisse wind tussen de gevestigde orde, ik waardeer het ook ten zeerste.

Met gevestigde orde bedoel ik de grote horloge merken….

1 like

Iemand in geslaagd de Kiwame Kubo te bestellen vannacht? :wink:

Hij is wel erg leuk, maar niet 3 uur 's nachts leuk… Voor mij althans. Hopen dat ze gewoon wat meer productie draaien in volgende batches…

2 likes

Ja, zelfde mening. Volgende preorder zou in juli zijn. Ik zie nog wel!

1 like

Ging ook snel. Vorige versie stond zeker wel een aantal uur te koop maar ik werd om 06:00 wakker en toen waren ze al foetsie.