Mooi hoor, vooral de rotor.
Mis je die ouwe vertex van je nog wel eens?
Heel soms, leuk horloge .
Mocht je deze nog eens van de hand willen doen, dan hou ik me aanbevolen!
https://youtube.com/shorts/QIIqyL1n5wg?si=yuSjw-_9k_sBYNiw
NIVARI Eden Collectie - Duitse luxe horloges https://share.google/wVzvI7d4hiuLKdAHY
Ik ben deze beauty nog niet zat, is echt een mooi horloge.
Maar ik hou het in gedachte.
Ik vind het verliezen van de kleine seconde onvoldoende wereldschokkend om blind te zijn voor de sterke gelijkenissen. Uiteindelijk denk ik dat vrijwel iedere field watch met witte Arabische cijfers op zwarte wijzerplaat legitiem zijn oorsprong dankt aan de populariteit van de dirty dozen.
Zie ze weinig voorbij komen maar het merk Sunrex is ook wel lekker bezig. Inmiddels hebben zij 4 modellen uitgebracht.
Dit is de Sunrex Anemone City.
Ze noemen dit dan een Classic dive Chronograaf. In de 40mm kast zit een EpsonVS75A uurwerk, een solar die tot 5 maanden mee gaat eenmaal helemaal opgeladen.
Ergens op het forum heb ik hem al voorbij zien komen maar voor nu heb ik wat foto’s geschoten:
Ik niet, te veel verschillen.
Cijfers zijn anders, de kleine seconde ontbreekt, de broad arrow ontbreekt, de buitenste tramrails zijn dubbel.
Ja, een zwarte wijzerplaat, okay.
Ik denk dat je mijn woorden niet goed gelezen hebt. Ik snap, voor jou ís het geen dirty dozen watch. Ik betwijfel dat het zou bestaan als de dirty dozen niet zo populair zouden zijn.
This Purpose-Built Dive Watch Boasts a Rare Feature That Used to Be Everywhere | Gear Patrol This Purpose-Built Dive Watch Boasts a Rare Feature That Used to Be Everywhere | Gear Patrol
Heel aardig ontwerp, and yes, more solar please.
Erg mooi, prijs valt me alleen nogal tegen
Vrijdagavond, officiële start van de vakantie…
Wat zitten googlen en youtuben : enkele microbrands die me aangenaam verrast hebben zijn Vaer en Traska ; ook een merk dat bij mij vroeger onder de radar bleef, is Färer.
Heel veel moois ! Maar nu voor een tijdje : kijken mag, aankomen niet !
Gaaf. Mooi formaat ook. Nog niet eerder voorbij gekomen hier.
Erg leuk!