Microbrand only (Deel 2)

Poeh, maar goed dat het mijn maat niet is anders ging voor de bijl bij deze:

5 likes

Grappig trouwens, twee ui-kronen. Die vind ik altijd mooi!

Zelf zit ik nog te wachten op drie horloges.

Deze totaal out of the box Grandeur:

En deze natuurlijk! De Y Sowgt:

En nog een losse flodder van Kickstarter waar ik weinig verwachtingen van heb. Ik dacht eerst zelfs dat het een scam was. Maar ze zijn nu aan het assembleren als het goed is…

3 likes

Waaauw zeg! Dat is nog eens origineel. Lekker

1 like

Ook heel cool!

Er zijn inderdaad redenen dat ik het fijn vind de Opphav te hebben. Eigenlijk miste daar alleen een goede conceptie van de bracelet vóóraf en in de set. Dat had beter geweest om twee redenen: prijs & import, en omdat dan wellicht had kunnen voorkomen dat er nog een extra tussenstukje ontstond van de endlink. Er waren een aantal elementen van de Opphav karakteristieker dan bij de Jan Mayen die duidelijk probeert verder up market te pushen en daarmee een iets gebruikelijker ontwerppatroon aan te houden. Dat gedrongene zal misschien te maken hebben met de dikte van de bracelet (ken ik niet), de vertikale zijkanten, en de iets kleinere diameter. De vezel vind ik wel een passend sierstukje.

Er komt een 38mm van de Purist :grin:

2 likes

Oef. Dat had ik niet motten weten

Doe mij deze maar op bracelet in 38mm

@Piede hoe kom jij trouwens aan al die inside Informationen

3 likes

Het oh zo underground Instagram :sunglasses:

Ik weet niet precies welke configuraties er komen. Ik zag dat ze bezig zijn met een Purist in 38mm, en een 42mm duiker. Ik loop misschien iets te hard van stapel, maar een DUG duiker zie ik hier prima als toevoeging :face_with_peeking_eye::sunglasses:

2 likes

Daar ben ik veel te oud voor…

1 like

Ja, die zijn echt leuk, krijg een IWC Mark vibe zonder clommage vibes. Uurwerk ook niet slecht afgewerkt:

image

Prima GADA met 10 ATM, 48mm l2l en 11mm dikte.

3 likes

Gooi er max 46 lug to lug in en ik ben om. :grin:

2 likes

Zal gok ik rond de 45mm uitkomen als ze de proporties hetzelfde houden :smirk:

1 like

Ja net onder 1k is deze. Idd presale via MIC.
Oan gio staat ook nog op verlanglijstje idd.
Celestial sea vind ik vet. Die komt in oktober weer. Nghia wilde er wel 1 voor me reserveren. Haha. Ga ik misschien nog wel kopen. Kan ik gelukkig nog ff over nadenken.

En dan ben ik ook ff klaar. Enige wat me dan echt nog kan verleiden is Grandeur minute repeater. Maar dat is toch best een uitgave en ik wil eigenlijk niet zo committed zijn aan 1 merk. Lumillion kom hopelijk binnen nu en twee weken en gouden strange in September.

1 like

Hij is 9.95mm trouwens.
Diameter 39mm.
45.5 L2L
Miyota 9039

2 likes

10 likes

Hoe bevalt de stalen band Peter?

De zwarte variant kriebelt nog wel een beetje merk ik.

1 like

Bevalt goed! Mijn eerste BoR. Volgt pols mooi. Relatief kleine clasp ook. :ok_hand:

1 like

Echt een mooi ding, ik houd de restock van de black edition nauw in de gaten.

1 like

Nette specs!

Ik ben heel erg blij dat ik te laat was voor deze

Man man man wat geel

3 likes