Voor de ST16 en ST17 valt dat wel mee in mijn ervaring
Allemaal een vrij hoog kermis gehalte. Het zal wel in trek zijn.
Ik denk dat momenteel inderdaad veel ruimte wordt opgevuld met frivoliteit en afwijkende kleuren tegen aantrekkelijke prijzen, maar dan met zorg en kwaliteit gebouwd. Er bestaat in alle prijsklassen al zoveel dat traditioneel, behoudend, gekopieerd, of vooral functioneel instrumentarisch is.
En dan komt echo/neutra plots met de rivanera en denk je… Het kan tòch nog.
Klopt. Vind dat soort releases heel leuk. De sector van Pares is voor mij ook een voorbeeld (en heeft ook nog een kleur naar keuze…).
Maar dat is eigenlijk allemaal niet:
Die hebben het inderdaad beter begrepen.
Ik vind het leuk dat Wise ook modellen blijft produceren die toch echt eigen nationale markt eerst zijn, terwijl het ook aan aantrekkelijk horloge kan zijn voor anderen. Er komt kennelijk een nieuw ontwikkeld model aan voor preorder eind deze maand. Of ik nou zelf voor een wijzerplaat met inscripties zou kiezen weet ik nog niet. Dat werkte bij de Justiniani Gilgamesh voor mij ook niet echt, hoewel ik deze Wise alvast een pak mooier vind.
Ik heb twee Wise horloges en ik kan enkel maar zeggen dat ze echt van zeer hoge kwaliteit zijn als het om de robuustheid en afwerking gaan (de uurwerken zijn bekend).
Pre order geplaatst.
Watch Ho & Co. x Selten
Jui 聚
A collaboration to celebrate 2 years of Good Vibes Only
A watch born from the feeling of belonging. A dial that brings us together. There are moments in life when time feels more meaningful. Seconds tick by but something more lingers; memories form, friendships blossom, stories begin to unfold. That’s the spirit behind Jui, a special collaboration between Hong Kong-based Watch Ho & Co and Selten to mark the club’s 2-year anniversary. A commemorative piece that carries a single, powerful idea in its name, Jui
prachtig
Dankjewel
Ik heb ook een pre-order geplaatst, ben erg benieuwd! Helaas nog even wachten op de levering, maar het lijkt nu al goed in de smaak te vallen.
Ik wou dat ik zo dapper was dat ik zoiets zou dragen. Erg mooi!
Gewoon dragen. Een keer wat anders toch…
Super gaaf. Leuk dat je ook eentje hebt besteld.