Zeker weten, leuk dat meerdere mensen een pre-order hebben geplaatst! Volgens mij heeft nog iemand hetzelfde horloge besteld. In totaal zijn het er drie, voor zover ik weet.
Een lekker niet alledaags horloge.
Zeker weten, leuk dat meerdere mensen een pre-order hebben geplaatst! Volgens mij heeft nog iemand hetzelfde horloge besteld. In totaal zijn het er drie, voor zover ik weet.
Een lekker niet alledaags horloge.
Ja zo is het maar ik ben conservatief denk ik. Bijna alles bij mij is zilver, grijs, zwart en blauw
Ik heb wel een rozepaarse orient mako 40
Maar dat kan omdat het 's zomers kan
Onder het juiste licht is die Tahitiaanse parelmoer heel expressief en mooi. Ik zag op een website dat er melding gemaakt werd van âoil slick finishâ. Dat lijkt dan te suggereren dat die Sheen niet natuurlijk is, hetgeen ik wel had verwacht. In andere shots vind ik het Selten horloge meer de indruk wekken van een âgewoonâ grijze wijzerplaat. Het is zeker elegant en dressy, design first. Ik vergelijk het direct met de Mondbrey MB2 waarmee ik deze thread (deel 2) opende. Hetzelfde principe met CNC gepatenteerde parelmoer. De helft van de prijs, maar zolang die parelmoer natuurlijk is (specialer/schaarser) een meenemende dat deze bewerking veel breuken oplevert en bovendien dit Seltenpatroon een stuk gedetailleerder lijkt (dus veel langere bewerkeringstijd), is het prijsverschil wel te begrijpen. Neemt niet weg dat ik de MB2 misschien toch een succesvoller âhorlogeâ vind. De Selten is wat dat betreft een abstracter kunststukje. Het prijspunt en deze overweging, plus dat ik die MB2 al bezit, deden me niet direct naar de bestelknop rijken.
Echt?? Volgens mij niet hoor.
Van de Watch Ho & Co. x Selten is er maar 1 variant.
Drie forumleden die een pre-order hebben geplaatst. Je kunt de zin natuurlijk op verschillende manieren interpreteren
HahaâŠ.
Bedaâa Eclipse. Het verwarde me eerst even dat met een âherhalende tiensecondenindicatorâ en een âsweeping hourâ dit een normale SW300 heeft, maar jokeâs on me, want vervang de uren hand door een schijf en verstop een secondewijzer en minutenwijzer achter een âschildâ en maak een tiensecondenraampje en je bent klaar. Ik had dit vanwege de layout verward met een jumping hour en de herhalende tienseconden als een soort âminute reapeterâ geĂŻnterpreteerd.
De verwarring te boven: het ontwerp heeft wel wat en de kast is opmerkelijk mooi.
Heel mooi, die.
Towson Watch Co. Ben ik misschien weleens eerder tegen gekomen. Bij deze review moet ik toch een beetje lachen dat de reviewer er nauwelijks aan refereert, maar oef⊠dat logo op deze manier?