Ik kwam Blanbois tegen, nieuw merk uit Parijs. De tagline “The Art of Restraint” lijkt mij de plak danig misslaan, dus dat voorspelde niet veel goeds, en toch heeft het bij benadering wel wat. Een redelijk dunne kast met handgewonden SW210. Gelukkig ook goud, want bij deze stijl past dat gewoon. De kastgroote van 30/32,5mm lijkt goed ingeschat voor zo’n vierkante plak. En hoewel het een beetje gek en niet zo leesbaar is, mag ik de chopstick wijzerplaat layout wel. 600 in de voorverkoop klinkt ook netjes. Echter nog onbewezen. En of deze tank-offspring-stijl weer in mijn collectie zou passen, daad ben ik nog niet over uit.
Voor de stemmers, ik heb hem nog niet maar zou Jon Mack van Traska gaan benaderen voor een korting ofzo
Op termijn
@bnv een fiffer is een Flipper It Forward…
We geven hem na een weekje weer door naar de volgende die zich aanmeldt
Jazeker.
Daarnaast vind ik de Maen Lunar Classic op bracelet nog altijd heel fraai. Ik vind hem te duur voor een snackje dus ik wacht geduldig op een exemplaar in het blauwe gedeelte. Echter ze zijn schaars dus (nog) niet “gedragen” te koop te vinden.
Tof ja!!
Ja heel nice. Is dat een strap of een mesh bracelet?
Mesh.
Blij dat er stilaan terug horloges gemaakt worden in maten waarin de 7001 tot zijn recht komt.
De Furlan Marri en deze nieuwe BEDA’A.
Ohhhh, very swish, dat vind ik een geslaagd ontwerp.
Gewaagd, maar die KS komt wel heel dicht bij de centrale as…
Leuk gevonden! Kende ik nog niet. Goede innovatie dat bij de Blanbois al doe streepjes ook nog wat uitdrukken. Bij Credor zijn ze vooral speels bedoeld, zo lijkt het.
Dacht het toch wel?
Ik dacht dat die al lang gelden uit was? Heb jij er een op komst?
Maar wie betaalt dan? Alleen de eerste? In feite was die Alato bij de GTG ook zoiets… Alleen dan merkgesponsord.
Meestal is er één eigenaar idd die hem rond laat gaan, jij blijft dan eigenaar en aan het eind kun je altijd nog zeggen dat je hem wil verkopen als er een geïnteresseerde is
Ik zat te denken om dan traska te benaderen voor een korting omdat je dan mensen kennis laat maken met het merk en hier op het forum wat exposure geeft
Zou ook nog kunnen vragen of we eentje te leen kunnen krijgen
Interessant idee. Geen idee of merkeigenaren dat willen. Alato gaat toch ook voornamelijk naar reviewers en social media outlets.
Ja dit is een GMT die ik nu net heb besteld en vanuit Amerika mijn kant op komt! Ik vind de dial enorm tof en het minimalistische ontwerp ook.
Alleen geen Quartz (wat ik wel graag wilde) maar goed, dan is er weer wat te verkopen mocht het me echt niet bevallen