Fears Redcliffe die knipoogt naar Sinnkopers? De Redcliffe is een mooi model, en zoals alles van Fears, erg jammer van de prijzen. Dit is niet mijn ding, maar wel mooi gelukt.
Bedankt @bnv voor alle microbrand updates.
Makkelijk voor mij om alle ontwikkelingen bij te houden zo
Ik heb m al een paar jaar, maar nog nooit een andere band op gelegd.
Hier op rubber in plaats van de bracelet.
Nog niet zeker wat ik ervan moet vinden.
Vrijdag heb ik mijn Lorier Neptune ontvangen, maar wat een teleurstelling was dat zeg. De bezel staat niet netjes op 12 uur en de bracelet heeft heel veel speling en voelt erg goedkoop aan. Dus ik heb hem alweer verkocht en kan weer op zoek naar wat anders. Ik snap nu wel waarom een Meraud wat duurder is, je krijgt daarmee echt veel meer kwaliteit.
Baltic Aquascaphe blijft een optie maar weet niet of dat kwalitatief beter is dan Lorier?
Clemence komt binnenkort met nieuwe batch van de Photic in allerlei kleurstellingen. Wellicht optie?
Goeie opsomming van het merk Fears. Maken hele mooie nicheproducten die behoorlijk aan de prijs zijn.
Mooie kast, jammer van de wijzers, die van de fears zien er beduidend mooier uit
Yep, die staat ook op mijn lijst. Winter 2025 zou er een nieuwe versie moeten komen.
Deze is echt mooi
Yep. Ik hoop zelf op een her-uitgave van de kelp
Op Instagram kanaal staat een filmpje van een horlogebeurs waar Clemence stond. Daar zag je wellicht wat nieuwe versies. Slechte kwaliteit want snedes uit filmpje:

Deze heeft veel elementen die ik mooi vind, doet bijna alles goed. Behalve die te grote (vooral witte) KNIS letters die ik totaal niet vind passen bij het model. Verder op zwart leer best wel een gaaf ding eigenlijk - en dat voor slechts 317,26. Maar dan krijgt hij dresswatch-looks en is daarvoor iets te dik.
https://www.kickstarter.com/projects/mons-watches/mons-maestro-italian-design-with-a-swiss-heart
Ik kwam deze nog tegen, design spreekt me best wel aan, potentieel leuke beater watch Heeft wel wat weg van de Mido Ocean Star 39. Sellita uurwerk, keramische bezel, bracelet met quick release en on the fly adjust, mooie afmetingen. Misschien neem ik de gok wel.
Nette prijs ook!
Beetje Henry Arches NORDSØ vibes (maar dan wel met male endlink)
Ik zag een aventurijn dial… helaas toch glas.
Aventurine Dial
Aventurine glass is a type of artificial stone that is said to have originated in 18th century Venice. The glassy material contains tiny copper oxide crystals, giving it a mysterious glow reminiscent of the stars shining in the night sky.
Dat is toch wel een nette prijs voor de aangeboden specs van deze duiker. Ik vind de dial ook wel mooi met het golf effect en de symetrie door de date op 6u. En laat nou net stellen dat er een deftige duiker ontbreekt in mijn collectie (of toch om mijn hommage te vervangen)…toch eens een nachtje over slapen.
Ja, ik kende het merk al wel, maar de branding is ontsierend helaas.