Microbrand only (Deel 2)

Ik vind hem wel leuk!

1 like

Vond ze zo vet. Vandaag een besteld!!

1 like

Gaaf hoor, ben benieuwd hoe hij je bevalt. Welke variant heb je gekozen?

De uren- en minutenwijzer lijken een beetje tan op zo’n funky ontwerp. De secondewijzer vind ik wel goed.

1 like

Peren One. Een chronograaf op geïntegreerde bandoleer (cf. Manime Fidele of Brew) met VK64. Het oogt best goed. Maar VK64 zou toch juist goed betaalbaar moeten blijven. De 569CHF in de preorder (tot maandag) vind ik al best pittig!

4 likes

Ik vind dit een mooi horloge, om te zien. Weer eens wat anders.

Maar wel twijfels over de leesbaarheid van de wp en de registers…

Je kunt alleen niet op de website, een pincode is noodzakelijk. Als je dan de pincode krijgt voel je je heel speciaal, slim.

1 like

Echt? Zou dat zijn om je data beter te kunnen linken?

Het is duidelijk meer een stijl-chrono dan een gereedschap-chrono, denk ik. Net als bij de meeste mensen die duikhorloges dragen: maakt dat zoveel uit? De tijd lijkt me prima af te lezen.

Een deugdelijk solar uurwerk erin en gaan……

1 like

Cool straps, als je het mij vraagt! Wie heeft er één en gaat ervoor?

3 likes

Dat kan het mogelijk ook wel hebben. Mag stiekem ook wel ietsje minder dik met die quartzjes…

6 likes

Leuk, maar veel te duur inderdaad! Ik zou dan voor een Vostra gaan (helft goedkoper):

Dat bedoel ik dus. Het is nogal duur. En waarom? Hoewel dit ook een bandoleer-gelijkende bracelet likt te hebben (ze noemen het flat link, is niet zo duidelijk hoe het zit, maar misschien dat ik de term ook niet zuiver gebruik?) vind ik dit verder dan weer niet zo aantrekkelijk ogen. Maar dan is de kost bij Peren voor goed design (en is dit ondanks de VK64 toch nog Swiss Made?) wel erg hoog. O dringend is deze Vostra ook al zo dik. Ligt dat aan die mechaquartzs?

Mee eens. Die Peren doet me wel heel erg aan een ander design denken maar ik kan er zo even niet op komen. Hij is wel stijlvol inderdaad. De dikte kan dunner, ik heb bijvoorbeeld een HGP en die houden hun mecaquartz diver mooi dun ondanks hoge waterdichtheid.

1 like

Copyright Vario.sg

1 like

Diverse microbrands zijn al met kortingen begonnen voor Black Friday. Ok heb enorm veel waardering. Oor de simpelheid van J&Berg en nu met 50% korting!

En ik meende dat enkelen nieuwsgierig waren naar die vitreous enamel van 900euro van Aryon. Die doen er met code AryonME15 15% vanaf.

3 likes

Alcadus geeft 40% op de laatste stukken van de Dromo and Opus V2 lijn. Die modellen zouden niet meer terugkeren. Code: ELEGANCE40.

1 like

Dank!!!

1 like