Microbrand only (Deel 2)

Beetje een vuilmagneet ook, met al die spleten en kieren. Minstens een Miyota 9000 series voor mij.

1 like

Aision lanceert zijn Hang series Abyssus diver op Kickstarter:

https://www.kickstarter.com/projects/aision/aision-a-dive-watch-with-3d-lume-index-and-sandwich-dial

3 likes

Kieser design maakt zich klaar voor inschrijvingen voor 25 stuks Honey Golden. Allemaal handgemaakt in Frankfurt en ook gebruikmakend van 3D print techniek. Ook hier moet je van houden, maar wel veel verfijnder gebruik van de techniek dan Mozer.

2 likes

De kwaliteit bij MMI vindt ik meer dan behoorlijk vb. de samenwerking met het Awagamy factory papier ambacht,miyota 9039 uurwerk en saffier,tevens goede draagbare afmetingen.

3 likes

Precies. Ik heb geen hands-on ervaring, maar mijn indruk is dat MMI de balans stukken beter treft en het dus meer waard is

1 like

Dit is wel cool hoor.

2 likes

Louis Erard is geen micro, maar deze samenwerking kan misschien zo worden gezien en is hier op het forum misschien nog het meeste thuis. Voor een eerste indruk ben ik aardig onder de indruk. Grappig genoeg deed de esthetische indruk me een beetje denken aan de Tusenö Supervintage, hoewel het een heel ander ding is.

1 like

Aision maakt bij mij eerder best wat indruk. Maar het is niet echt mijn stijl en dit nog minder dan eerst. Die gold fleck van voorheen zie ik me nog proberen, maar denk dat ik het nét teveel vind.

Je kunt je inschrijven voor de Nodus seconds sale die zaterdag van start gaat:
https://www.noduswatches.com/nodus-seconds?ss_source=sscampaigns&ss_campaign_id=683098bf3c1c690558f01ac0&ss_email_id=6931be7b749ad830456b3672&ss_campaign_name=Nodus+Seconds+Sale+2025+Goes+Live+This+Saturday&ss_campaign_sent_date=2025-12-04T17%3A11%3A14Z

Op zich origineel, maar die lichtblauwe buitenste ring heeft wat psychedelische effecten op mij :wink:

1 like

Misschien wordt je daar nóg gezelliger van! Ik vind het een mooie compositie. Mooie fotoshoot ook van Worn & Wound. Elegant.

1 like

Zeker origineel, en minder ‘psychedelisch’ in de foto’s, de prijs echter……

1 like

Ja, viel wel te verwachten. Louis Erard is altijd wat aan de prijs. Jammer, gezien de hoeveelheid creativiteit. Niet alles lijkt ook altijd even goed te verkopen. Dit moet wel goedkomen met Worn & Wound erachter zou ik zo denken.

Ik had m ook gezien. Heel gaaf. Maar inderdaad die prijs is over de top naar mijn mening.

Met de code Snow10 geeft Von Doren 10% kerstkorting

2 likes

Alleen vandaag nog voor de Hult Aquatique GMT. Een GMT duiker is niet mijn interesse, maar in z’n soort en zeker deze bruine, vind ik dit best geslaagd. 37,4mm is een mooie maat, de 13mm dikte iets minder, maar wel begrijpelijk met de WR en Miyota 9075.

3 likes

Voor wie erop zat te wachten…

1 like

Oei! Die in Two-tone past wel in mijn straatje, jammer dat ie al op uitverkocht staat! Of zou dat veranderen zodra de pre-order window open gaat?:thinking:

Dat is wel gebruikelijk in mijn ervaring. Als het je belieft, zit dan klaar!

Temper Red is een mooie nieuwe kleur voor de Element van Beaucroft:

10 likes