Hier in dit topic kan jij een foto plaatsen als je wilt dat er meer aandacht is voor die merken
Wat betreft Furlan is het wel interessant wat ze momenteel doen. Ze vragen de community om mee te beslissen over een nieuw te maken model. Dus niet alleen een kleurtje. Nee echt alles.
Laatste wat ik van Farer zag was een collab met Studio Underdog.
Ja, eens. Een tijdje geleden dat ik die voor ogen had. Op deze wijzerplaat vind ik alleen die branding totaal niet passen. Of dit nu helemaal mijn soort van concept is. Heb er sinds launch weinig meer over gehoord.
Het Filipijnse Argos heeft samen met het eveneens Filipijnen De Guzman & Co een chronograaf (ik vermoed met automatisch uurwerk) ontwikkeld, de Intervallum. Oogt behoorlijk sportief door de kleuraccenten, maar de plaat is verder smaakvol opgeruimd gehouden.
Ik niet. De Odyssey lijn is leuker vind ik. Het is wel opvallend dat het Philippines onderschrift pas kwam met de Odyssey 2.0. waarschijnlijk voelden ze de drang dat te doen vanwege het Indiase Argos.
Ik moet toegeven dat het mij iets minder dwars zit dan bij mijn eigen land. Dat is ongetwijfeld door zowel de band als een doordrongen kennis van hoe het nou echt zit. Beter zou zijn: Republika ng Pilipinas, maar dat is misschien hetzelfde als Kingdom of the Netherlands. Of zij daar ook alleen Pilipinas zouden gebruiken (als dat al juist is), weet ik niet. (Natuurlijk is het bovendien belangrijk om verwarring te voorkomen met Philippine, Nederland.) Kennelijk is Engels wel een officiële taal daar, dus (The) Philippines is in ieder geval een makkelijker verantwoordbare keuze.
Dank! Fijn dat ook mijn inspanningen om open en transparant te communiceren op waarde worden geschat. Het is soms best overweldigend al die reacties, maar ik ben dankbaar voor de interactie. Zowel positief als negatief/kritisch.
En voor de mensen die niet/minder op social media zitten onderstaand nog wat mooie foto’s die ik ook daar vandaag gedeeld heb
Wat vinden we van de Astor+Banks Terra Scout die vandaag uit is gekomen?
Ik had wel hoge verwachtingen; maar weet het toch niet helemaal… Vind het date wheel wel mooi verwerkt; maar tegelijkertijd pakt de rest mij niet echt.