ik heb die groene van de foto besteld op oyster. die springt er voor mij wel uit.
ben erg benieuwd. vind m heel geslaagd op foto’s en filmpjes. Leuk horloge voor dagelijks gebruik
Ik denk wel dat ik hem op een zwarte tropic of rubber ga dragen.
Ja mooi ding wel
Kast sluit mooi aan op de band, lume is goed, wijzerplaat redelijk uniek, mooie sluiting met on the fly adjust. Band is comfortabel. What’s not to like.
Ik heb mijn Vesterhav gisteren ontvangen. Voor de prijs echt een supermooi afgewerkt horloge. Gisteravond even kort uit de verpakking gehaald maar direct twijfel over de maat. Zonet na werk opnieuw gepakt maar helaas vind ik het horloge te groot voor mijn pols voor een dergelijk model. Deze gaat direct retour jammer genoeg.
Een ‘dressy sporthorloge’ moet voor mij echt 37 a 38mm zijn. Ach ja, dan weet ik dat nu ook weer zeker.
Toch wat plaatjes voor de sfeer. Mooi is ie zeker.
Ja, vind ik ook. Ik ga het allemaal eens goed laten bezinken. Mijn Citizen Chronomaster die ik eind 2023 kocht krijgt momenteel eigenlijk alle draagtijd. Misschien moet ik het even wat tijd geven en een ‘gelijkwaardig’ horloge naast de Chronomaster nemen?
Oh, dan had ik, met die specs, dit uitzicht zeker niet verwacht.
Ik was er ook naar aan het kijken, maar met mijn 17.5cm polsomtrek ga ik dan maar skippen.