💥 mijn Field-Diver-Tactical watch is binnen

Toit! Ik moest aan de Nine Nine denken. :joy:

Cool! Gefeliciteerd!

Ik ben toch jaloers op de bonklip. Zou je er eentje bestellen als je hem niet had?

1 like

Zou je er eentje bestellen als je hem niet had?

Nee ik denk het niet. Tenzij ik hem een dag of 2 geprobeerd heb, dan weer wel.

1 like

Ja die wil ik ook al een tijdje proberen. Lijkt me een soort stalen MN strap qua dragen.

1 like

Ik woon in de regio van Den Bosch. Passen mag altijd.

2 likes

Ik kijk ook al een tijdje naar deze maar kwam her en der kroonproblemen tegen.
Hoe voelt e.e.a. bij jou @jeronimo

1 like

Geen probleem. De kroon draait erg soepel. Heel smooth zelfs.

1 like

Deze band besteld.

2 likes

Die zijn top!

1 like

Heel gaaf!! Waar heb je op de site gevonden of je een long of een extra long band moest hebben? Veel plezier ermee!!

1 like

Leuke nieuwe aanwinst en goede keuze!
Grappig te zien wat een wijzerplaat een model kan maken of breken.
Persoonlijk , als “Romeinse cijfers op een wijzerplaat hater” vind ik de de California dial echt lelijk en jouw keuze de beste.

1 like

Ik ben benieuwd.

Was dat niet al opgelost in een nieuwere versie?
Ik meen dat ik zoiets voorbij zag komen op HF

1 like

Dat wist/weet ik niet, vandaar mijn vraag.:sunglasses:

1 like

Ik heb even snel gezocht en het stond in het Serica only! Show je Serica! topic.

@Fate_Amenable_To_Change heeft hier meer kennis van :wink:

1 like

Er gaan twee verhalen rond:

Daar is de te losse kroon van de 5303. Die is door Soprod verholpen. Heeft me niks gekost, 2 weken op en neer, is gefixt. Dat Soprod Newton uurwerk was nagelnieuw, dus ik zie dat als een kinderziekte.

De 4512 heeft een STP-11 uurwerk, wat gewoon een ETA 2824/Sellita SW 200 is. Da’s beproefd en het zou het moeten doen. Ik heb nergens gelezen dat er issues met die uurwerken zijn, maar er wordt hier op het forum wel gezegd dat het opwinden stroef loopt.

@jeronimo, hoe voelt de kroon aan? Want ik kreeg het idee dat het maar één horloge betrof.

4 likes

Geen enkel issue, prima. Lekker soepel.

Wat je al aangeeft prima service. Als je een vraag stelt is deze binnen 24 uur beantwoord, echt top. Ik mag Serica wel, hopen dat ze met mooie nieuwe modellen komen en de service behouden.

2 likes

Mooi man, welke bandje ik ook heb in 20mm staat de Serica.

6 likes

Ik merk wel dat het opwinden duidelijk luidruchtig en ratelend is maar nier persé stroef.
1 punt waar ik wel al enkele keren last van had is dat de kroon terug open draaide. Waarschijnlijk had ik deze niet tot het einde helemaal vast gedraaid.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:

1 like

Belang & Sons is binnen. Wat een fijne band zeg.

3 likes