Mijn horloge gestolen

Jee, wat ontzettend rot. Voor jullie beiden.

Maar ook voor ons, aangezien ons een NA topic door de neus wordt geboord :angry:

1 like

Ik hoor Philip Bloemendal.

On topic: balen!

2 likes

Wellicht is dat een teken?

Geen idee, er was aan de buitenkant niet te zien wat er in zat, gewoon een bruin doosje met veel bruine tape. Hij is dus opengesneden en met doorzichtige tape weer dichtgeplakt.

Ik heb zojuist wat chatbot vragen beantwoord en hang nu bij postnl in de wacht, al een halfuurā€¦ Zal dus wel niets opleveren, maar toch maar even wat tijd in stoppen, echt k* dit namelijk!

3 likes

post.nl werkt tegenwoordig met zzperā€™s
tenminste bij ons,en de meeste kunnen nog geen fatsoendelijk woord nederlands
krijgen volgens mij 1ā‚¬ per afgeleverd pakket,dus die moeten gas geven willen ze wat verdienen
dan zijn het mooie bijverdiensten
ben ookal een paar keer een pakketje kwijtgeraakt en hoe het nu uitziet ook weer een wijzerplaat

-a

1 like

heeft geen zin niet verzekerd verzonden doen ze helemaal niks mee!!!

Haha ja de autocorrect is ook wat moderner vrees ik. :joy: Jammer dat de Amsterdamse metrostations zijn stem niet meer dragen.

1 like

Balen man! Zelfs een Seiko 5 is niet meer veilig voor de roei- en zwemvereniging. :confounded:

2 likes

dat lijkt mij ook de enige goede methode.

Hoewel de wet van Murphy in de volksmond nogal eens verward wordt met de wet van bedrog ā€“ als iets mis kan gaan, dan gaat het mis op het slechtst denkbare moment ā€“

verkeerde quote :sunglasses:

Maar klote. Ik zag het horloge nog voorbijkomen. als verzamelaar zoek ik altijd op Seiko. Maar goed afspraken maken mocht zoiets gebeuren is dus een must bij de verkoop. En verzekerd versturen. UPS bij voorkeur.

1 like

Laatst een meeting gehad in Beeld & Geluid (Hilversum), ook even een stukje rondgelopen. Daar schalt zijn stem nog welig rond. Uit de tijd dat mijn vader nog in de stromende regen, vloekend op het dak, de antenne aan het rechtzetten was om aan de sneeuw een einde te maken ā€¦ :sunglasses:

Maar goed:

Ik ben en blijf er zelf een voorstander van elkaar persoonlijk te treffen. Overigens best lastig nu, geen koffietentje meer te vinden en zo sta je ergens op een parkeerplaats vanuit de achterbak je klokkies te verkopen. :wink:

1 like

Aha. Blijkbaar gebruiken ze rƶntgenapparatuur om de inhoud te kunnen zien. Wellicht dat er zoā€™n rƶntgen billy tussen zit die niet helemaal deugt. Zit er op de verpakking wellicht een ā€˜merktekenā€™ dat @dins1 er niet op aan heeft gebracht?

4 likes

Die chatbot is sowieso kut, je moet er doorheen om het telefoonnummer te vinden. Vind ik echt een kutservice als je gewoon wil bellen. Doe die twee dingen dan apart, FAQā€™s met de chatbot en telefoonnummer voor de mensen die willen bellen.

1 like

Eens!

1 like

Geen verzekerde verzending bij postnl?

Beroerd zeg! :unamused:

Gast! Lees anders de eerdere reacties ook even ā€¦

Dat is een goede tip, dank! Ik heb er, behalve het adres, niets op geschreven namelijk!

2 likes

Ben al aan het verkennen

2 likes