Mijn horloge gestolen

‘Stelletje’ smeerlappen… #@!?*©

Niks. Maar had op de weggesneden tape kunnen staat.
Dan is het weg na de diefstal en vernieuwde tape.

Lijkt wel plausibel dat dit zo kan gebeuren.

1 like

Balen man :no_mouth::nauseated_face:

Even met UV licht over de doos?

1 like

Hoe kom je daar nou toch bij?
Linkje naar die stelling?

Ze vergoeden een max bedrag en/of per kg als je de waarde niet kan aantonen. Staat in de kleine lettertjes.

1 like

Ik haal horloges ook het liefste op, maar het is toch te belachelijk dat dit mogelijk is.
Hangen er geen camera’s in de sorteercentrums?

Wat vervelend man!

Ik kan me enigzins in je situatie plaatsen. Een aantal maanden terug kreeg ik een lege envelop door de brievenbus met een grote scheur er in. Daar had een Miltat bandje in moeten zitten, Rob (monsterwatches) vermoedde dat die ook gejat was.

PostNL gebeld, maar het was geen aangetekende verzending dus ze konden niks doen. Bij mij haalde dat wel het bloed onder mijn nagels vandaan. Maar bij jou is het inderdaad nog irritanter aangezien het om een volledig horloge gaat en het verpakt zat in een doosje. Te raar voor woorden

Ging mij om die 3 euro per kilo stelling eigenlijk.

Ging om een horloge van 100 euro ofzo he. Die 2 euro extra is best flink percentueel gezien, en ik heb zelf mijn ervaring dat ik 55 euro terug kreeg toen mijn aangetekende pakket weg raakte.

Daarnaast heb ik ooit een keer een horloge verzekerd verstuurd. Dat kostte me toen 45 euro. Maar die kwam in elk geval wel aan.

Tegenwoordig geef je zo’n pakketje af in een winkel of supermarkt. Postkantoren zijn er bijna niet meer.
Na 17u wordt er niets meer opgehaald en ik vraag mij altijd af of de vulploeg echt alleen maar aan het vullen is of ook de hele supermarkt nog even afstruint…
Het is dus maar de vraag of de bezorgers de enigen zijn die erbij kunnen :grimacing:

8 likes

Uit de kleine lettertjes voor brievenbuspakketjes:
image

Voor aangetekende pakketjes:

2 likes

Duidelijk…horloges versturen via brievenbuspost is voor mij al een no go.Bewijzen dat je tweedehands horloge 500 euro waard is lijkt mij ook een lastige naar postnl toe.

@W2them begin hem wel te knijpen na dit topic :sweat_smile:

Ik heb slechte ervaringen met ‘bewijzen’. Maar hierboven had @junior betere.

Betrof toen bij mij een 2e hands spelcomputer trouwens.

Jammer dat dit u moet overkomen.

Ja ontzettend vervelende situatie. Je zou zeggen dat de screening wel wat beter mag bij PostNL

Vieze goorlappen. Ik zeg aangifte doen. Je blijft met je poten van andermans spullen af.

Stel dat je bij je vintage horloge een officieel taxatierapport hebt van een erkende taxateur waar die 500 euro uit blijkt. Dán krijg je het gedoe dat het rapport al 2 jaar oud is of welke andere reden dan ook om vooral niet uit te hoeven betalen.

Vaak moet je bij een onlinezegel aanmaken een omschrijving geven. De eerste keer maakte ik dus de fout door te omschrijven wat er in zat, dat doen wij dus niet meer. Sindsdien gelukkig geen verdwenen goederen meer.
Blijft dat dit verhaal onwijs K** is.

2 likes