Mijn verhaal en de Speedmaster Tantaluskwelling

Die Curv is idd super en Omega’s haal je toch gewoon in Nederland. Dan krijg je wel korting.

1 like

Mooi verhaal, Bart. Alsnog welkom op dit mooie forum.

1 like

Hey, ik zat óók in die discussie! Welkom Bart.

2 likes

Welkom Bart,.
Leuk zo’n enthousiast persoon er bij.

1 like

Hallo Bart,

Ten eerste een warm welkom!
Mooi he hobby’s geniet er intens van.
Maar een vraag nog geen MOTOR? Is ook echt geweldig. En wat betreft je horloges stuk voor stuk prachtig!

Gr Bram

1 like

Welkom op HF, mooi op weg al!
Over de maat van de Speedmaster, Het kan een verademing zijn om vast te stellen dat het gewoon gewenning is dat een horloge niet de hele “real estate” van je pols hoeft in te nemen. Maar als je hem kunt hebben, de 44.25mm is lastiger gebruikt te vinden, maar ze zijn er wel
http://www.chrono24.nl/search/index.htm?accessoryTypes=&dosearch=true&query=311.30.44.50.01.002+&searchexplain=1&sortorder=1&watchTypes=

http://www.watchrecon.com/?query=311.30.44.50.01.002+&last_days=0

Een Mustang met V8 heb ik ook gehad, decennia terug. Een motorongeluk maakte dat ik mijn rechterarm lange tijd niet kon gebruiken. Een knop op het stuur en ik kon éénarmig autorijden. (niet mijn auto/foto:)

1 like

Hey Bart van de UGWC! Welkom :wink:

1 like

Mooi verhaal, ik heb ook geen Speedmaster, maar wel tevreden😄!

1 like

Jawel hoor Bram. Deze is de mijne:

1 like

Jij hebt geen excuus, Hans. Je polsen zijn vast kleiner dan de mijne :grinning:

1 like

Timmmeeeeeh!!

:joy:

1 like

hebt wél een hele mooie Tissot! twee zelfs volgens mij… :relaxed:

1 like

Welkom! Leuke voorstelling en horloges. De SMP is bij mij ook een blijvertje…:wink:

1 like

Heb je al een jacht?

1 like

Heeft iedere kerel toch? Dus lijkt me wel…

1 like

Dat zie je fout. Een jachtgeweer is voor doetjes. Echte kerels hebben een olifantsgeweer.

1 like

Met je eens: een Sharps Buffalo! .50 :sunglasses: :+1:

Issie zo groot bij jou dan mister elephantman?

In Belgie mag dat gewoon. Gebruiken ze voor de konijnenjacht. Voor alle zekerheid.

1 like

Mr?