MN straps only

Zojuist in de bus de “swick”

9 likes

Mooi!
Ik vind het heerlijke banden maar daar zijn de meningen over verdeeld :slightly_smiling_face:

1 like

Ze zijn kwalitatief erg goed. Naar mijn idee beter dan vergelijkbare straps ( en ja, daar heb ik er een aantal van geprobeerd).
Juist op de langere termijn maken ze het verschil.

1 like

Ik bedoelde niet de kwaliteit maar het dragen van de band. De kwaliteit is idd ook heel erg goed.

1 like

14 likes

Ha H47, is dit de MN Sahara?
Hoe bevalt de kleur je? Ik vraag me namelijk af of die misschien wat flets overkomt op een ‘witte’ huid…?

1 like

8 likes

Ja is de Sahara.
Mag je dat nog zeggen witte huid? :upside_down_face:
Is goed te doen hoor.
Staat prima.

1 like

9 likes

Wat een mooie combinatie!

1 like

De tekst op de sluiting is de referentie van deze Squale Matic ‘Thalassa’ en het serienummer, nummer 10 van 50.

14 likes

10 likes

Zeer goed gelukt!

1 like

Watch Steward, lijkt ook prima.

5 likes

Is 't ook, maar ûh … je zit wel een beetje in het verkeerde topic. :beers: :kissing_heart:

Thanks.

5 likes

Sorry :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Matching colors! :heart_eyes:

8 likes

Denk er ook echt aan om deze komende vakantie mee te nemen maar twijfel of hoe het zich houdt met telkens de zee in en uit :smirk: en dan telkens zo’n nat elastiek om je pols te hebben.
Iemand hier ervaring mee?

9 likes

Ik heb vorige zomer de EZM3 op een MN bandje van Erika meegenomen naar Portugal😎
Vond het echt top. Ben er meerdere malen het zwembad en de zee mee ingedoken. Bandje is zo weer droog. Vind het erg comfortabel dragen.

6 likes

Goed om te horen :+1:

1 like