MN straps only

Mooi!
Ik vind het heerlijke banden maar daar zijn de meningen over verdeeld :slightly_smiling_face:

1 like

Ze zijn kwalitatief erg goed. Naar mijn idee beter dan vergelijkbare straps ( en ja, daar heb ik er een aantal van geprobeerd).
Juist op de langere termijn maken ze het verschil.

1 like

Ik bedoelde niet de kwaliteit maar het dragen van de band. De kwaliteit is idd ook heel erg goed.

1 like

14 likes

Ha H47, is dit de MN Sahara?
Hoe bevalt de kleur je? Ik vraag me namelijk af of die misschien wat flets overkomt op een ‘witte’ huid…?

1 like

8 likes

Ja is de Sahara.
Mag je dat nog zeggen witte huid? :upside_down_face:
Is goed te doen hoor.
Staat prima.

1 like

9 likes

Wat een mooie combinatie!

1 like

De tekst op de sluiting is de referentie van deze Squale Matic ‘Thalassa’ en het serienummer, nummer 10 van 50.

14 likes

10 likes

Zeer goed gelukt!

1 like

Watch Steward, lijkt ook prima.

5 likes

Is 't ook, maar ûh … je zit wel een beetje in het verkeerde topic. :beers: :kissing_heart:

Thanks.

5 likes

Sorry :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Matching colors! :heart_eyes:

8 likes

Denk er ook echt aan om deze komende vakantie mee te nemen maar twijfel of hoe het zich houdt met telkens de zee in en uit :smirk: en dan telkens zo’n nat elastiek om je pols te hebben.
Iemand hier ervaring mee?

9 likes

Ik heb vorige zomer de EZM3 op een MN bandje van Erika meegenomen naar Portugal😎
Vond het echt top. Ben er meerdere malen het zwembad en de zee mee ingedoken. Bandje is zo weer droog. Vind het erg comfortabel dragen.

6 likes

Goed om te horen :+1:

1 like

Ik zo’n bandje wel eens proberen maar mijn CW horloges op staal komen met Quick release en wil mn lugs mooi houden. Kun je deze kopen in combi met MN straps? RVS Quick Switch spring bars 20mm - Horlogeband.com

1 like