MN straps only

Staat het horloge erg goed😊

1 like

1 like

Ik vind de Swick mooier staan op dit horloge. Iets meer kleur mag best bij het monochrome.

1 like

De Swick hou ik er ook gewoon bij hoor, is leuk voor de afwisseling.

2 likes

Dan doe ik ook mee. High five @pasd :grinning:

5 likes

:raised_hand_with_fingers_splayed:

Zal met daglicht proberen nieuwe foto te maken, maar ik zat nu even te spelen met een EO en een CNS. En vind de verschillen toch eigenlijk bijzonder klein… Qua looks maar ook comfort.

Dit is niet bedoeld om een merk af te zeiken of ander merk de hemel in te prijzen, gewoon een persoonlijke constatering.

3 likes

Ik vraag me toch af of de MN straps kwalitatief nou vele malen beter zijn dan bijvoorbeeld deze van 16 euro van een bekende nederlandse site:

2 likes

Ik heb meerdere van de “Originals“, waarvan eentje al vier jaar.
De rek is er nog niet uit, zal ik maar zeggen.

Ze blijven goed in vorm en zijn stevig genoeg om ook grotere, zwaardere horloges te dragen.

2 likes

Gewoon een keertje eentje proberen is mijn advies. dan hoef je de rest van je leven er niet meer over te twijfelen.

5 likes

Ik vind zelf van “thewatch steward” erg goed voor 1/3 van de prijs van ericas. Nick mankey ook heel goed, maar weer duurder

4 likes

Ja :wink: of ze ook echt ca. 7x ‘beter’ zijn laat ik in het midden maar ik heb er gehad van Alie/CNS en dat was troep en een echte en die was top, dus kies maar. Als je er een wil dan wil je een Erika :sweat_smile:

Ook fijn, wat zachter/minder stug dan Erika, en fijn dat er geen stof onder de kast zit (kan bij Erika ook 2-piece maar dan loopt het helemaal in de papieren)

4 likes

Watchsteward is zeker ook goed, NickMankey heb ik geen ervaring mee.
Het nadeel is alleen dat je bij deze straps weer geen 21mm kan bestellen en laat dat nou net de maat van mijn Pelagos zijn.

10 likes

Die Swick band vind ik echt geweldig.

1 like

Echt een topband. Kost wat maar dan heb je ook wat ;-).

4 likes

1 like

Keuzes, keuzes, keuzes… Alletwee goed passend qua kleur vind ik.

16 likes

De blauwe band haalt de cijfers en wijzers echt op. Prima.

3 likes

Diverse merken geprobeerd maar voor (mij en) mijn Alighi FDX blijkt de MN de perfecte keuze.

6 likes

Mee eens.
De grijze band is redelijk onopvallend en mat van kleur, de blauwe band glimt wel wat en is met “medium” en witte middenlijn misschien niet helemaal dezelfde kleur, het past wel goed.
Dus ik kan wisselen als ik voor rustig en gepast of voor een vrolijk helder blauw iets wil gaan.

1 like