even weggehaald, zal eerst het adres even weghalen
Ik besef me nu overigens wel dat zijn adres te grabbel ligt… niet heel charmant…
leg even papiertje op adres
Je moet gewoon eens flink kwaad worden op C24 en je geld opeisen !!!
Geen een verkoper kan ‘bewijzen’ wat er in zn pakket gestopt is…
Stop met je slachtoffergedrag en eis je centen op…
Als je postbodes en pakketjes moet filmen na een online bestelling dan heb je toch echt op het verkeerde adres besteld. Kom op zeg gaat toch veel te ver.
Dat doet ie toch? Alleen C24 neemt de tijd voor een gedegen onderzoek. Dat is toch logisch?
Hij informeert vriendelijk en beleefd bij C24 of ze het ook fraude vinden…
Is dat vreemd dan?
Hij kan beter vriendelijk en beleefd vragen waar zijn geld blijft…
SybrenAnne, direct hoog van de toren blazen en C24 aansprakelijk stelen, is niet mijn manier van zaken doen met iemand. Ik vind het logisch dat C24 ook eerst even de feiten op een rijtje wil hebben. En dat is in mijn belang, dus help ik daarbij.
Mocht C24 zich willen drukken of ontdoen van enige vorm van verantwoordelijkheidsgevoel, dan is het een ander verhaal.
Verontwaardiging, boos worden, schreeuwen of claimen dat je ergens recht op hebt, heeft mij nooit ergens gebracht.
Bij elk contact met C24 benadrukken dat je je geld wilt…
Je laat je helemaal dit spelletje inzuigen.
Je wilt je geld verder niks.
Maar vanzelfsprekend heb ik C24 wel gewezen op het feit dat mijn kant van de overeenkomst is voldaan en ik dus verwacht dat men vlot over gaat tot betaling.
Maar door met C24 in zee te gaan, moet je ook accepteren dat bij klachten van de koper het geld nog even bij hen blijft. Zo werkt het.
Hier zie je duidelijk dat de doos van boven tape heeft over het midden. er zijn dus twee flappen karton, die de doos bovenop dicht vouwen en afsluiten. ( Ik spreek over jouw doos bij afgifte )
In zijn video zie je duidelijk één stuk karton over de totale oppervlakte open gaan en dan drie kleine binnenflapjes. de doos word dus op zijn kop geopend. dat is al een goed bewijs stuk voor jou
Met z’n vuist op tafel slaan gaat hem hier niet helpen. Hij lost het netjes op zoals het hoort en helpt van zijn kant mee met het onderzoek. Precies zoals het hoort. Er is nog helemaal geen reden om dingen te eisen en je te “vermannen”.
Je zal wel mee moeten doen. Anders had je niet via Chrono moeten verkopen. Het alternatief is aangifte doen van oplichting; dan weet je zeker dat je er nooit meer iets van terugziet.
Want ?
Bij welke autoriteit denk je dat die aangifte prioriteit gaat krijgen? Politie in India? In Duitsland?
Precies! Het is ff vervelend maar dit is gewoon de gang van zaken en je pakt het goed op.
Je geld krijg je heus wel maar het duurt even. Die gasten hebben geen poot om op te staan alleen het duurt even om dit uit te zoeken voor C24.
Klopt helemaal.