Inmiddels aangifte gedaan, onderzoek van PostNL zou zijn gestart, maar van de koper geen bericht meer. Chrono24 heeft allerlei informatie van de koper opgevraagd, maar daar blijft het stil voorlopig.
Dat kan van de douane zijn,daar maken ze vaak pakjes open.
Om te kijken of de opgegeven waarde klopt met wat er inzit.
Ook worden pakketjes gecontroleerd op drugsā¦
Even voor de duidelijkheid, hij heeft geld in onderpand bij chrono24 toch?
Heeft hij ook al een officiƫle klacht ingediend bij chrono24?
Let maar op, dit ga je wel winnen hoor.
Je zou niks op durven sturen ondanks aangetekende verzending.
Succes ermee!
Iemand ervaring met verzegelingen al dan niet i.c.m. of kunststof dozen?
Bij hogere waarde horloges doe ik altijd kruislings security tape om de kartonnen doos. Tot nu toe nooit problemen gehad, dus wellicht helpt hetā¦
In dit geval , ook al zat er die tape op, heeft de Indische man de doos kunnen openen aan bovenzijde en ze omgedraaid. Bovenkant is dus nooit in beeld geweest.
Hier is alles 100% in orde natuurlijk. Vergeet niet dat dat we nog geen 100 jaar geleden in het zelfde schuitje zatenā¦
Misschien dat India over een eeuw ook uit dat schuitje is maar voorlopig is het een vreselijk land.
Post nl doet niets. Paket geleverd. Klaar
Klopt, het geld staat bij C24 op een derdenrekening. Zolang de zaak lopende is, krijgt hij niets terug maar ik ook niet betaald. Dat eerste vind ik eigenlijk nog belangrijker dan het tweede, maar ok.
PostNL zal, als er in het transport niks opmerkelijks wordt gevonden, inderdaad niet zo makkelijk tot betaling over gaan. Zij zullen zich beroepen op het geleverd hebben van het pakketje.
De koper heeft zich via C24 beklaagd over mij. Ik weet niet hoe voor een koper de procedure bij ontvangst precies werkt, maar kennelijk heeft hij melding gemaakt en daardoor de betaling aan mij op hold gezet. C24 heeft de koper gesproken, en om medewerking gevraagd. Aangifte doen, melding maken bij de postbezorging etc. Maar daar zit men nu op te wachten.
Ik verwacht dat, als het te lang stil blijft bij de koper, C24 op een bepaald moment een conclusie zal trekken. Maar veel haast zullen ze niet hebben. Niet zolang ze er zelf geen hinder van ondervinden. En ogenschijnlijk doet het video filmpje ze vrij weinig.,ā¦
Laat PostNL maar bewijzen dat ze geleverd hebben. Zij dragen het ook maar slechts over aan PostIN (of iets dergelijks).
Net als nederland 100jaar geleden een vreselijk land was
Ik hoop natuurlijk dat jij het geld overgemaakt krijgt.
Het lastige in deze vind ik het PostNL onderzoek. Eerlijk gezegd heb ik daar zelden tot nooit goede ervaringen over gelezen.
Duimen dat de fake kopers het teveel gedoe vinden, en niets meer laten horen aan C24. Dan komt het vast goed hoop ik.
Thanks voor de update. Ben benieuwd naar hoe het afloopt.
Ach, eigenlijk weet ik het al. Heb het al gezegd hoe het gaat lopen. Als ik jou was zou ik vast lekker gaan kijken wat je straks met je 400 piek kunt kopen
Ik had het de eerste keer ook al gelezen
Wilde het er ff inwrijven omdat vele het vaak vergeten en andere landen vaak de les willen leren
Zou heel mooi zijn als het inderdaad straks gewoon gestort wordt
Dat gaat dan rechtstreeks in het spaarpotje voor een nieuwe aanwinst.
Misschien een mooie Rolex uit India