"Most iconic watch in the world since the history of the world" HF verkiezing

Ik heb altijd al eens haram willen doen met lieden die zo strikt in de leer zijn dat ze zich erg zedig kleden, maar helaas, ik heb ook alleen nog maar halal genoten. Iets met kip. Blijkbaar doe ik het niet goed bij zeer religieuze dames.

En Jelena wil ook niet aan het nonnenpakje, dus. Helaas. Iemand moet nu iets over horloges gaan roepen, anders off topic in 3, 2, 1…

Overigens hoef je dat nooit te vragen Ik schenk altijd direct een paar borrels in als jij online komt…:joy:

8d7f98754ee08ac74442ca6d42115b865e1c7b205908d7093cdb6f4c2fdd16ea

1 like

InformalEssentialElver-small

Je moest eens weten wat de dames onder hun nikab aanhebben.

1 like

Dat weet ik. Daarom wil ik dat ook. Heel graag zelfs.

Er is een goede reden dat ik Russen interessanter vind dan Zwitsers. :wink:

6 likes

Als alternatief voor een plezier-ei waarschijnlijk een bromgordel :wink:

3 likes

Holy shit. Ik mis een keer een melding.

Uppercut ennnnnn KO!
RIP ikke :sleeping:

2 likes

Het antwoord is zo simple als de vraag:
8493AB74-B935-4136-BA48-F8E54AFC46EC

De zonnewijzer.
Vanaf dat moment was het mogelijk de tijd “af te lezen” als dit niet world changing is dan weet ik het ook niet meer :sunglasses:

6 likes

Ik denk dat we de titel van deze topic als Inanis Strepitus kunnen bestempelen :wink:

Wat is een zonnewijzer toch een optimist: hij telt alleen de zonnige uren.

1 like

Het eerste horloge dat op een andere planeet werd gedragen lijkt mij de meest logische keuze. :sunglasses:

Topic kan dicht. :smiley:

3 likes

De zon? :sunny:

De sterren :star2:

Bruh

https://www.sterrenkunde.nl/index/encyclopedie/maan.html

8 likes

Haha, helemaal eens met wat je zegt, nauwelijks waterdicht en best wel fragiel lijkt het, en toch beschouwd als een van de ultieme horloges :crazy_face:

Ik heb er een gehad (FOiS) en het is een leuk ding, maar eigenlijk niet zo heel bijzonder… Sowieso moeten ze eens stoppen met al die special editions, dat haalt alle charme er juist af vind ik.

1 like

Ik stem voor deze. Die had ik om toen ik gisterenavond ging poepen.

11 likes

collection_great-camping_500x340_v02

Mijn Flik Flak horloge, helaas gejat op de basisschool, omdat die mij de wereld vande horlogerie in trok

6 likes

Haha hier ook!
En daarna een Camel Throphy. :metal:

2 likes

Rolex Submariner 1680. Iedereen herkent dit horloge en gezien in de jaren waarin dit horloge werd uitgegeven ook de best bang for your buck.

Ik denk dat iedereen een andere beleving heeft, voor mij ook de speedmaster.