Hahah heb mijn Harley ook verkocht, die maakte ook zoveel geluid met open pijpen. Die dacht dat de tweede wereld oorlog net begonnen was. Met horloges nooit last gehad. Ook niet met mijn boxer motor;-)
Ik zelf ook niet hoor, ik heb eigenlijk altijd wel een (mechanisch) horloge om als ik rijd.
Mijn meest ‘bokkige’ zal een oude Duc 900 Superlight zijn geweest maar dat was zelfs nog voor mijn horlogepassie!
Altijd
Met 24 schadevrije jaren
A jah. Terecht punt
Ook leuk!
Maar met (sport)auto’s kan ik niet komen waar ik met de motor wel kan komen
Please zeg me dat die helm niet van jou is…
Sinds ik die demper ertussen heb gaat het idd wel goed Misschien had ik ook eerst iets verder moeten lezen voordat ik dat spul kocht en er mee ging rijden. Achteraf had meteen die demper erbij kopen me een hoop gescheeld
Vroeger had ik snelle auto’s met 350 tot 500 pk. Toen dacht ik dat motoren een goedkoop alternatief waren om snel te kunnen rijden. Nu rij ik weer een paar jaar motor (na 20 jaar niet meer te hebben motor gereden) en ben gaan inzien dat het gewoon totaal onvergelijkbare machines zijn qua rijsensatie en rijbeleving. Voor mij is het ene geen alternatief voor het ander.
Haha jawel… wat is er mis mee
Ik gebruik dezelfde set, tot nu toe gaat dat goed. Hopelijk blijft dat zo. Horloge draag ik vrijwel nooit als ik met de motor wegga.
Mijn vorige Harley (klassieker) kon ik starten,
En tegen de tijd dat ik mijn helm ophad en mijn handschoenen aan had stond hij zeker een meter naar voren.
Dus trillen?
Nah, valt wel mee
Mijn huidige Harley (Twincam) blijft keurig op zijn plek staan tijdens het stationair draaien.
leeftijd?
Dit gok ik maar ivm je avatar van Gregory Peck
Rij ook al bijna 43 jaar motor en tot een dikke 10 jaar terug nooit geen aandacht aan besteed welk horloge want had er maar 1.
Laatste tijd altijd de Helgray mee op de motor. Sowieso geen vintage. De Helgray past ook nog eens redelijk onder de mouw.
Reed en rij bijna altijd 1 en 2 cilinders, nu een Moto Guzzi 850.
Toch beetje het imago van wannabee, petje, nektasje, open uitlaat, onnodig rev’en, korte mouwen aan, MP3 motor scooters, etc, etc
Voor de goede orde: ik impliceer niet dat jij dat doet / bent hè…
Ik heb altijd plaatsvervangende schaamte gevoeld als ik weer eens zo’n motorclub over een dijk zag raggen terwijl ze een spoor van gevallen fietsers, huilende kinderen en met de vuist zwaaiende oude van dagen achter zich lieten.
Natuurlijk, ik zal de eerste zijn die toegeeft dat vlotjes rijden, zowel in de auto als ook op de motor, over bochtige wegen of paden, met veel hoogteverschil, gewoon erg leuk is. Maar wat ik echt haat is mensen die niet hoffelijk zijn of die overlast veroorzaken. Da’s inclusief van die malloten die de dempers uit hun uitlaten tikken.
Kortom: Hard rijden graag alleen als je alleen op de weg zit, dank je wel. En met hard bedoel ik niet de obligate 10 boven de snelheidslimiet.
ben 64 jaartjes jong
al die jaren met moto gaan werken,
maar gebruik hem niet meer zoveel als ik zou willen
dus gaar ie het nest verlaten,
gelukkig heb ik nog wel andere hobby’s zoals horloges en andere
Ah, generatiegenoten, bijna 61
Idem
Haha je hebt gelijk… en nee ik voldoe daar allemaal niet aan.
Ben een hele nette jongen op een Harley
Ik ook