🚨 NA: 18K Longines 5966 30CH uit 1949….totaal onverwacht!

Of Johan Kruijff die lazarus een horloge bestelde. Of nou ja, lazarus : spellen was sjowiesjo niet zijn sterkste punt. Anders was ie wel leraar Nederlands gevonden, had Johan gezegd. Maar da’s logisch.

1 like

Graag niet meer naar vintage gedeelte verplaatsen, op verzoek van TS.

1 like

Prachtige vondst, JK. Heel veel plezier ermee. Je uitgebreide toedracht was leuk om te lezen.

1 like

Prachtig verhaal met een nog mooier horloge. Proficiat!

1 like

Mooi stuk en prachtige horloge!

1 like

Wat een enorm leuk verhaal om te lezen! En die initialen, het moet zo zijn! Prachtig horloge, wat hebben ze vakwerk afgeleverd in die tijd! Geniet er van en draag 'm met trots!

1 like

Bedankt voor de leuke reacties! :pray:

Ik heb een enorm zwak voor Longines, met name oudere chrono’s zoals deze. Dit is echt een topper.

1 like

Erg mooi horloge en een leuk te lezen verhaal.
Wat was de kans dat die letters kloppen?! 26 kwadraat? Het had zo moeten zijn, ontzettend gefeliciteerd en dank voor het delen.

2 likes

Leuk verhaal en staat erg goed om de pols als je het mij vraagt!

1 like

Het is een ex van mij en heb wat bijkomende info in een PB gestuurd.
Dit is de man die ik indertijd gecontacteerd heb ivm originaliteit.
Longines Legendary Watches.
NA (net afgehaald) Longines 30ch 1949

4 likes

Hartelijk dank voor de fijne forum vibes!

Wow super, bedankt voor de informatie en de extra inzichten.

Vandaag live mogen bewonderen. Prachtige Longines en ik ben verrast hoe strak de gravure is uitgevoerd. Normaal vind ik gravures en inscripties afbreuk doen aan een horloge, maar hier voegt het iets toe. Kunst op de deksel. :ok_hand:t3:


Wow, dit is een plaatje van een horloge. Zo verfijnd en tegelijk stoer!

5 likes

:fire:
Prachtig!

1 like

Wat een mooi verhaal en wat een mooi horloge gefeliciteerd met deze aanwinst :ok_hand:

1 like

Megapost. Heel interessant om te lezen en echt een prachtig horloge!

1 like

Wat een aanwinst, geniet ervan!

1 like

Hartelijk dank voor de leuke reacties!

Het is voorlopig even een bureauklokje totdat het naar de horlogemaker gaat.

6 likes

Ontzettend mooi horloge! Geniet er van en proficiat

1 like

:star_struck:

1 like